Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Удари гърба БЪРЗО!

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 03 сеп. 16 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Продължаваме с третата статия от поредицата. След бедрата и гърдите, нека да ударим бързо и гърба!

Обичайните тренировки за гръб, който наблюдаваме по залите обикновенно имат поне 4-5 упражнения. Гърба бил голям мускул, трябвало да се товари от различни ъгли... да, да чували сме ги тия. Само, че много рядко може да се види една наистина добре структурирана тренировка за гръб. Всеки прави и това, и това. На въпроса ЗАЩО? Отговора е "другите така правят"! Истината обаче е, че много малко трениращи могат да дадат логично обяснение базирано на факти.

Защо трябва да усложняваме нещата, когато всичко е толкова просто, чак не е за вярване. За да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен. Най-лесно даден мускул става по-силен, когато следва силата на цялото тяло. А цялото тяло става по-силно, когато тренираме с упражнения, които товарят цели мускулни зони!

Следвайки тази логика, в днешното предложение - упражнение номер едно ще бъде мъртва тяга. Това упражнение е част от Светата Троица на продуктивните тренировки, а именно:

КЛЕК - ЛЕГ - ТЯГА!

Второто упражнение отново, както и в предишните статии, ще бъде със собственото ни тегло - НАБИРАНЕ!  Тук трябва да поясня, че комбинацията, която ще последва не е за начинаещи. Важно е да може да се набирате спокойно и в чисти повторения поне по 8-10 на серия. Да започваме:

1.Мъртва тяга - 2х5-7

в суперсерия с:

2.Набиране - 2 макс

Трябва да направим поне 3-4 загряващи серии в които пирамидално качваме тежеста до достигане на работната за посочените повторения. Хубаво е за тежките работни серии да вземем и предпазни мерки. Първо, нека тежеста е такава, че да може да направите абсолютно чисто всички повторения, без изгърбване, клатене, треперене и люлеене.

Всяко едно повторение трябва да влиза директно в гърба. След като се изправите стегнете допълнително гръбните мускули като се опитате да доближите лопатките една до друга. Второ сложете колан, когато дойде време за тежки работни серии.

След като сте направили една стриктна серия от 5 до 7 повторения с допълнително стягане при всяко едно, е време да се метнем на лоста. Сега трябва да се набираме докато не "паднем" от лоста. Не бройте повторения, давайте до когато можете.

Почивка - неободимото време е докато се нормализира пулса и успокоим дишането, след което започваме отново. Както  при клека и лежанката, и тук ще намалим тежеста - 10 до 15% е доста разумно.

Втората серия трябва да е като първата - ПЕРФЕКТНА - от към изпълнение и изцеждане. Веднага минаваме на лоста и сега дайте всичко от себе си докато не може да направите и половин повторение. Това е!

Общо две работни суперсерии, общо две упражнения и ПЪЛНО НАТОВАРВАНЕ НА ГЪРБА!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече

1 коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още