тренирай

5-10-20 за По-Големи Бицепси

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 дек. 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Няма човек, който да не иска още малко по-големи бицепси. Измерването на ръцете е най-често срещания начин за проследяване на прогреса. Въпреки, че основният виновник една ръка да изглежда голяма е трицепса, то бицепса си остава най-атрактивният мускул.

Ако скоро не сте празнували някой друг милиметър на бицепсите ви, то тази статия е за вас. Нека да видим една високо интензивна техника, която няма да остави друг избор на бицепсите ви освен да растат. И, друг път е ставало дума за метода 5-10-20, но сега да видим при бицепсите как се случват нещата.

За целта на тренировката трябва да си подберем три упражнения. Едно базово и тежко, като набиране с тесен подхват или сгъване с щанга, едно с дъмбели и едно с кабели или ластици. Хубаво е да си подредим уредите близо до нас, за да може да направим упражненията едно след друго без почивка.

Примерна тренировка 5-10-20 за по-големи Бицепси

  1. Набиране с тесен подхват - 1-2х5
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 1-2х10
  3. Сгъване с кабел - 1-2х20

Важно!

  • Упражненията се правят едно след друго без почивка
  • Повторенията са бавни и чисти, без чийтинг
  • Не правете повече от една максимум 2 тройни серии
  • Не правете тази тренировка повече от веднъж седмично

по-големи бицепси
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да поставя на фокус един тренировъчен принцип, който трябва да използваме по-често. Защо ли? Единствената причина е неговата ефективност.... Прочети повече
Въпреки,че този принцип е включен в списъка с тренировъчни принципи на Уидър, то той не е негов. Предварителното изтощение е измислен от Роберт Кенеди през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя един двудневен сплит, който често препоръчвам. Тренировката се базира на принципи за високо интензивните тренировки. Препоръчвам тази... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *