Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Голям трицепс за големи ръце

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 май 22 от Александър Георгиев

Не е тайна, че всеки трениращ иска чифт мощни и добре развити ръце, а тези които ги имат, определено се гордеят със себе си. Всъщност кой не би искал да има големи ръце, които да опъват ръкавите? Когато обаче става дума за тренировка на ръце, повечето ще спукат бицепсите си с безброй различни видове сгъвания в очакване ръцете им да растат, без дори да познават анатомията на ръцете!

трицепс

Истината е, че трицепсът заема две трети от горната част на ръката. Имайки предвид тази информация, звучи разумно, че трябва да обърнете повече внимание на трицепсите, вместо да ги пренебрегвате, ако искате по-големи ръце.

Като общо правило е добре да търсим прогрес в тежестите, но когато става въпрос за ДИРЕКТНО трениране на трицепс, е разумно да забавим нещата и да внимавате с прогресията. Понякога трицепсът получава достатъчно стимул от сложни движения (всички изтласкващи движения), така че прекаленото му стимулиране с директна работа може да доведе до претрениране.

Нека да разгледаме по-отблизо трицепсите, преди да започнем тренировката. Трицепсът се състои от три мускула или глави, които работят заедно: средна глава, която минава по средата на задната част на ръката, странична глава на външната задна част на ръката и дългата глава, минаваща по вътрешната задна част на ръката. Тези три глави образуват добре познатата „подкова“, която е запазената марка на добре развитият трицепс.

Тренировка за трицепс:

Бутане от лег с тесен хват - Винаги е добре да започнем тренировката си с комплексно упражнение, когато сме свежи и можем да използвате по-големи тежести. Легнете върху плоска лежанка и хванете лоста с хват, който е малко по-тесен от ширината на раменете ви. Направете няколко загряващи серии и след това направете 2 серии от 6-8 повторения. Можете да редувате това упражнение с кофички на успоредка.

Френско разгъване от лег - Това е добро упражнение за работа и разтягане на дългата глава на трицепса. Легнете на равна пейка с EZ щанга в ръцете. Отново хватът трябва да е малко по-тесен от ширината на раменете. Изпънете ръцете си право нагоре над гърдите. Като държите лактите фиксирани на място и да сочат право нагоре, спуснете лоста малко зад челото си. Направете пауза и бавно изпънете ръцете си обратно в изходна позиция, без да заключвате лактите. Направете 2 серии от 10-12 повторения.

Кик-бек - Това упражнение ще задейства и трите глави на трицепса и ще ви даде невероятна мускулно напомпване. Наведете се над плоска пейка, като едната ръка е поставена на пейката, за да се поддържате, а едното коляно също е поставено на пейката. Вземете дъмбел в другата си ръка. Дръжте горната част на ръката си отстрани на торса по време на цялото упражнение. Движете предмишницата си в дъгообразно движение, докато ръката ви се изправи.
Бавно върнете дъмбела в изходна позиция. Направете една серия до пълен отказ.

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дуейн " Скалата " Джонсън е един от най-здраво трениращите холивудски звезди. Пословичен със своята работна етика, Скалата изгражда може би... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още