Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да се завърнем в залата

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 май 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Задавали ли сте си въпроса след дълго прекъсване от тренировките - "Как да се завърнем в залата"?!

Честно казано, напоследък доста често получавам този въпрос, и отговора винаги е едни и същ! Ето го и него:

Когато сме били извън залата известно време по една или друга причина, идва деня, в който решаваме, че е вече време да се върнем. Всеки един от нас е имал периоди на прекъсване!  Било то поради болест, нова работа, семейни проблеми или просто защото ни е писнало. От опит знам,че човек се увлича лесно в тази почивка и връщането се отлага за „по-добри дни“!

Въпреки това идва ден, в който минавайки покрай огледалото виждаме нещо, което не ни харесва. Спомените за това как сме изглеждали са още пресни и тази гледка буди раздразнение. В този момент през главата ни минава мисълта, че е крайно време да се завърнем!

Как да подходим?

Забравете за това как сте тренирали или колко сте вдигали преди – това сега няма абсолютно никакво значение! Водете се от разума, а не от чувствата – подтиснете си егото. Една от най-големите грешки е, когато трениращите се опитват да достигнат почти веднага предишните си силови постижения. Това е колкото глупаво, толкова и опасно!

Постъпете умно – 2 максимум 3 тренировки седмично е добре за начало! Нека след всеки един ден тренировка има поне един ден почивка. Нека тренировките ви бъдат прости и елементарни.Тренирайте всички големи мускулни групи в една тренировка поне докато си възвърнете предишното силово ниво.

Запомнете акцента сега е предимно върху големите мускулни групи. Разбира се това не означава, че не може да тренирате малките такива. Просто по-добре е да ги оставим за по-натам. Нека сега всички сили са насочени в това по-бързо да възвърнем силата в основните ни мускули.

Тренирайте сравнително кратко 45 минути е максимума!Не се мотайте, нека тренировките бъдат стегнати. Използвайте леки тежести в началото и повече повторения. След това бавно и постепенно поемете курс на покачване. Дайте си няколко седмици преди да се пробвате със „старата тежест“!

Следете общото си състояние. Наблюдавайте реакциите на тялото си. Първоначална по-болезнена мускулна треска е нещо, което трябва да очаквате със сигурност. Имайте предвид, че мускулната треска е най-силна около 48-мия час!

Ако сте почивали повече от месец, то бъдете търпеливи и си поставете реална цел. Бъдете внимателни и постоянни! Ще дойде време когато ще вдигате по-големи тежести от преди!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес видим любимите упражнения на Арнолд Шварценегер, който според него трябва да са в основата на всяка една програма, що... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! През 70-те години на миналия век се заражда Златната Ера на бодибилдинга. Това е времето на Арнолд, Франко Колумбо, Лу Фериньо,... Прочети повече
Грешка №1: Фокусиране върху тежестта От много години постоянно повтаряне, че за да стане един мускул по-голям, то той трябва да стане по-силен! Но....приемането буквално... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още