Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да стопим мазнините - блиц интервю със Светльо Николов

8 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 19 юли 17 от Александър Георгиев

Ал.Георгиев: - Здравей Светльо! Виждам, че навлезна в една много добра форма. Кажи какъв начин използваш за изчистване на мазнините и каква е диетата ти?

Св. Николов: - Здравейте! Придържам се към ниско ниво на въглехидрати. От 100, 150 до 200 и нещо грама за ден. Протеина винаги е висок. От 200 до 250 и повече за деня. Мазнините от 30-40 гр до 60 примерно за деня. Гледам калориите да са хранителни а не празни от сладки изделия и други такива. ?

Ал.Георгиев: - Добре, а какъв вид протеин използваш в диетата си?

Св. Николов: - Използвам протеини основно от храната. Не от добавките предлагани по магазините за такива. Придържам се към консумация на месо, риба, яйца, извара, мляко, сурови ядки. Изключително рядко може да си направя протеинов шейк от суроватъчен протеин.

Ал.Георгиев: - Kак използваш въглехидратите и от какъв източник?

Св. Николов: - Да знаете, че врътката с въглехидратите е постоянна и това е голямата игра.
Тялото не знае никога колко ще подам и дали ще е същото количество като вчера. Под стрес е постоянно. По този начин държа метаболизма постоянно засилен. Днес може да е 100 гр. утре 200, 300 или 150. Това е най голямата игра.

Врътката с въглехидратите! Нито насищам организма с такива, нито го лишавам. На границата постоянно. Използвам главно овесени ядки, оризовки, не винаги ориз и картофи.

Ал.Георгиев: - Калориите за деня колко са, и какви?

Св. Николов: - Към 2000 и малко отгоре за деня. Дори да са по-малко някой път , изобщо не се притеснявайте. Какво чак толкова ще загубите? Нищо няма да ви навреди! Протеина нали винаги е горница! ?

Ал.Георгиев: - Колко килограма си сега?

Св. Николов: - В мометна 75-76 кг. С теглото варираме. Може да съм  74 кг, а утре 75 или  76 кг. Ако държа да съм толкова килограми, придържа се към този метод. Така също ми е по-лесно като поддържане на маса. Вдигам  въглехидратите когато искам да качвам и готово. Нищо друго не пипам за да се запазя "чист"! Начини има много. Това е един от тях! Септември мисля да вдигна теглото до 80 кг не повече.

Ал.Георгиев: - И последно какво би казал на нашите читатели на ТРЕНИРАЙ.БГ

Св. Николов: - Не забравяйте врътката с въглехидратите! Нито насищате организма с такива, нито го лишавате. На границата сте постоянно. Искате ли да чистите, опитайте този начин. Успех!

Светльо Николов

Светльо Николов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Понеже следя сайта от както е основан. Като там обсъждаме и говорим както за тренировки така и за храненето за един... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ, казвам се Светльо Николов и ще ви разкажа какво е "бронирано кафе" или Bulletproof Coffee и как действа? Но нека първо... Прочети повече

8 коментара

  1. Здрасти Светльо, искам да те попитам какво е мнението ти за дневния прием на месо. Предвид че в пишешкото има хормони и антибиотици, а свинското има холестерол, ако ядем примерно по половин килограм месо на ден, месец след месец и година след година, няма ли да си навредим в дългосрочен план? Също исках да те попитам мериш ли си грамажите на месото или караш на око и според както се чувстваш в момента?
    Поздрави!

    1. Здрасти Ангеле. Дневният ти прием на месо е такъв според твоите нужди. Лично аз не превишавам 200 гр. на консумация защото така приемът е умерен, и няма опасност от преяждане и издуване. 400 гр. ми е средния прием, 2 пъти на ден. За хормоните в месото е вярно, но какво да се направи, влизаш в магазина и пазаруваш, няма избор! Не съм чул възрастен да има проблеми. Дори ида се получат, няма как да знаем че е от месото! Да, меря грамажите на месото, както и на другите храни.
      Поздрави.

  2. Тоест, ако имаш за храна 200гр пържола, две филии КАЧЕСТВЕН хляб вписва ли се в схемата ?

  3. Страхотно. Само за вълехидратите не го разбрах много, много. Това означава ли, че една порция примерно (овесена каша или ориз) ти е 100-200 гр. и това ти е за целия ден ИЛИ когато си във въглехидратен ден гледаш като за цялостно 200 гр. т.е гледаш да е 3-4 гр на кг телесно тегло (няколко въглехидратни яденета примерно).? Извинявам се за глупавия въпрос.

    1. Грамажите които съм посочил, са за цял ден. Ти избираш колко да поемеш. Нямам зареждащо определен ден. Ако искам добавям повече понякога, или пък по-малко. Не се придържам към схеми. Действам така както съм написал. Днес ако ми е кеф ще изям 400 гр. Утре пък ще са примерно 100. Това е.

  4. Браво Светльо доста си изчистил, много добра форма!
    Поздрави!

    1. Благодаря. Тайната за всичко както знаем, е постоянство, целенасоченост, мотивация, упоритост. Отнася се за всичко друго с което се захванем.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар