Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Двудневна H.I.T. тренировка

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 11 май 19 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще попълним H.I.T. категорията с една двудневна такава тренировка.

Разпределението на мускулните е класическия вариант на първия сплит в историята предложен от Уайдър –  „горна - долна част“. Предложената програма е много сериозна и са вмъкнати принципи на Майк Менцер, Стюарт МакРобърт и Данте Трудел. Тези, които не са чували за последния само ще кажа Doggcrapp – това говори ли ви нещо?

Тренировка І

Гърди:

  1. Повдигане от лег – 1х 10-15 /с 3 почивки-паузи/
  2. Флайс от полу лег – 1х15-20 /използва се пикова контракция/

Гръб:

  1. Набиране – 1х10-15 /с 3  почивки-паузи/
  2. Гребане с щанга в подхват – 1х8-10 /обикновена серия до отказ/

Рамо:

  1. Раменни преси – 1х10-15 /с 3  почивки-паузи /

Ръце:

  1. Скотово сгъване от 90 градуса – 1х21 /използва се метода „21“/
  2. Разгъване на скрипец – 1х21 /използва се метода „21“/

Тренировка ІІ

Бедра:

  1. Клек – 1х 8-12 /обикновена серия/
  2. „Сиси“ клек – 1х20-30 /обикновена серия до отказ/

Задни бедра:

  1. Сгъване от лег -1х21 /използва се метода „21“/

Кръст:

  1. Хиперекстензии -1х15-20 /обикновена серия до отказ/

Прасци:

  1. Изправяне на пръсти от стоеж – 1х 25 – 50 /с 3 почивки-паузи/

В първата тренировка се изпълняват общо 7 работни серии, а във втората 5. Това не е никак малко, както виждате са вмъкнати доста допълнителни техники повишаващи интензивността.

Определено програмата не е за начинаещи! Това е много високо интензивна програма. Хубаво е да се започне  с 3 тренировки седмично като се редуват през ден. Когато се напредне с тежестите може да се наложи и само 2 тренировки седмично.

Целта през цялото време е да се повишават тежестите с 1-2 килограма на тренировка или пък с 1-2 повторения повече или и двете. Всяка тренировка трябва да сме по-силни от предишната. Разбира се, че за това и храната трябва да е на ниво, трябва ви поне половин килограм месо, мляко, яйца и много картофи, овесени ядки ориз и т.н.

Стремете се да приемате повече калории от необходимото ви количество за поддържане на теглото.Това е!

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да се запознаем с един метод наречен „21“. Може би сте го чували, може би не или пък дори... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, която може да се използва в моменти когато сте притеснени от времето или пък търсите разнообразие... Прочети повече
Здравейте на всички! Днес наред е програма в стил "Хеви Дюти". Посочил съм един от вариантите за изпълнение. Начините са много, но ако променяме нещо, то... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още