тренирай

Три принципа от Стив Рийвс

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 16 юли 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако има еталон за красиво мъжко тяло, то несъмнено първото име, което изплува в съзнанието ни е това на Стив Рийвс - Мистър Америка 1947 година. Не случайно, на базата на неговите размери са създадени не една или две формули и таблици, по които да се ориентираме. Нека сега да видим и трите най-важни принципа, които Рийвс е следвал в тренировките.

Три тренировъчни принципа от Стив Рийвс

Принцип №1: Внимавай с възстановяването

Въпреки че тренировките са това, на което повечето спортисти и трениращи обръщат внимание, Рийвс винаги e подчертавал, че възстановяването, както между сериите, така и след тренировките, е това, което ви позволява да очаквате добри резултати.

  • 45-60 секунди почивка между сериите.
  • 2 минути почивка между упражненията в рамките на една тренировка.
  • 1 ден почивка между тренировките. Стив Рийвс никога не е препоръчвал тренировки в два поредни дни.
Стив Рийвс

Принцип №2: Не започвай с краката

Стив Рийвс тренира цялото тяло в една тренировка. Той винаги е поставял упражненията за крака по средата или в края тренировка. Според Рийвс тренирането първо на краката ни изморява до степен, че да не можем да тренираме здраво горната част на тялото.

Стив Рийвс е убеден, че фокусирането върху тренировката на долната част на тялото след тази на горната част, помага на неговата издръжливост и кондиция. Обикновено тренировките му завършват с работа за ръцете.

Принцип №3: Поставяй си цел за всяка тренировка

Рийвс винаги е вярвал, че за да постигне дългосрочните си цели, има нужда от по-малки цели. Такива, които да му помогнат да се подобрява по пътя. Така той си поставя различни цели, включително времеви ограничения, използвано тегло и брой повторения.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Началото на съвременният културизъм като спорт поставя Юджин Сендоу, който остава в историята като "бащата на бодибилдинга". Неговите демонстрации на мускули и... Прочети повече
Здравейте  приятели на Тренирай.БГ! Искам да обсъдим днес един от елементите на всяка една тренировка, който често е подценяван и в повечето случаи дори е... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес искам да поставя на фокус един тренировъчен принцип, който трябва да използваме по-често. Защо ли? Единствената причина е неговата ефективност.... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.