Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как се храни Джон Сина

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 юни 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Почти всеки трениращ във фитнес залата знае, кое е Джон Сина. Знае, че е сред най-известните кечисти в света, знае и за някои негови роли в различни филми, но знаете ли, че Джон Сина е бил културист, преди да стане борец?

Човекът е легенда както в ринга на WWE, така и извън него. Един от малкото борци, които все още имат невероятно телосложение и днес. Джон Сина работи усилено, за да запази мускулите, които е изградил през годините. Той обаче не винаги е бил голям и силен. Всъщност той израства като кльощаво дете, което често бива тормозено в училище заради това как изглеждаше.

Отначало Джон започна да тренира у дома, благодарение на родителите си, които му купуват комплект тежести и пейка за Коледа. Три години по-късно, на 15-годишна възраст, той прекрачва прага на фитнес залата и това решение променя живота му.

Как тренира Джон Сина може да прочетете ТУК!

Нека сега да обърнем внимание на това как се храни Джон Сина. Диетата на Джон е „безвкусна“, както я описва в списание Men’s Health. Той обикновено има 7 хранения на ден, с около 290 грама протеин, 450 грама въглехидрати, 65 грама мазнини за общо приблизително 3600 калории на ден. Диетата е изградена така, че да има изобилие от постно месо, зеленчуци и зърнени храни.

Как се храни Джон Сина

Хранене №1

  • Омлет от 4 яйца
  • Сирене
  • Бекон
  • Зеленчуци

Хранене №2

  • Протеинов шейк

Хранене №3

  • Пилешки гърди
  • Кафяв ориз
  • Зеленчуци

Хранене №4

  • Пълнозърнесто хлебче
  • Консерва риба тон

Хранене №5

  • Протеинов шейк

Хранене №6

  • Пиле или риба
  • Кафяв ориз
  • Зеленуци

Хранене 7

  • Нискомаслено сирене
  • Протеинов шейк от казеин
Джон Сина

Сподели с приятели

Подобни статии

Биг Рами е сред най-масивните културисти днес. Той успява да изкара на сцената физика от над 130 кг, с която печели редица титли, сред които... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж сме коментирали, закуската заедно със след тренировъчното хранене са най-важните за деня. Нека да поговорим за закуската. Тя... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една рецепта за домашен гейнър, с който може да си набавим качествени калории от отлични източници на... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още