Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Суперсерии за Супер Гърди

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 май 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги е добре да вкараме малко екстремност в тренировките с цел да шокираме мускула и да го подтикнем към нов растеж.

Нека по долу да ви предложа, няколко суперсерии за тази цел. Ако трябва да сме по-точни, за суперсерии говорим когато правим две упражнения без почивка едно след друго за мускули антагонисти. Но тук ще ги правим за една мускулна група, а именно гърдите!

суперсерии

Примерни Суперсерии

Суперсерия 1:

Полу-лег с щанга + флайс от наклон: идеална комбинация за развитие на горната част на гръдният мускул. Работата с щанга ще ви позволи да вдигнете повече тежести, което означава, че пресите с щанга от наклон трябва да са първи. Когато приключите с тях, вземете чифт дъмбели, които сте избрали по-рано, и направете серия с тях от същият наклон.

Суперсерия 2:

Флайс от хорисонтален лег + преси с дъмбели: Вземете чифт дъмбели и направете първото упражнение флайс от лег. То ще разтегне гърдите ви и ще ги подготви за кръвта, която ще влезе в тях от пресите, които ще правите. Когато стигнете до 10-то повторение, започнете да правите преси със същите дъмбели и същото тегло върху тях. Стягайте гърдите си в горната част на пресата и не заключвайте лактите си

Суперсерия 3:

Кросовър + лицеви опори: Предимството тук е, че почти не трябва да правите нищо, за да преминете от едно упражнение към друго. Ако тренирате на кросоувър станция, просто паднете и направете лицеви опори веднага след това. Когато стигнете до този момент, тези няколко секунди в преход могат да означават разликата между добра тренировка и страхотната такава.

суперсерии

Как да вкараме в тренировката си за гърди - суперсерии

Ако нямате време, може просто да си изберете една комбинация и да я направите в 2-3 или 4 суперсерии до отказ. Но, ако говорим за стандартна тренировка, то нека първо да си направим едно хубаво базово упражнение, в което да гоним тежестите и след това да преминем към суперсериите за довършване. Ето няколко примера.

Вариант 1:

  1. Бенч-преси - 5х12,10,8,6,4 - серии в пирамида
  2. Полу-лег с щанга - 2-3х6-8 - суперсерия с:
  3. Флайс от наклон - 2-3х10-12

Вариант 2:

  1. Полу-лег с щанга - 5х12,10,8,6,4 - серии в пирамида:
  2. Кросовър - 2-3х10-12 - суперсерия с:
  3. Лицеви опори - 2-3х макс

Вариант 3:

  1. Флайс от хоризонтален лег - 3х10-12 суперсерия с:
  2. Преси с дъмбели от лег - 3х8-10
  3. Кофички - 2-3х макс

Всяка една от комбинациите ще ви даде супер качествено натоварване. Загрейте добре раменете, гърдите и трицепсите, и давайте. Правете упражненията чисто, без чийтинг. Суперсериите правете с възможно най-минималната почивка между двете упражнения.

Суперсерии

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дуейн " Скалата " Джонсън е един от най-здраво трениращите холивудски звезди. Пословичен със своята работна етика, Скалата изгражда може би... Прочети повече
Не е тайна, че всеки трениращ иска чифт мощни и добре развити ръце, а тези които ги имат, определено се гордеят със себе си. Всъщност... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още