тренирай

Суперсерии за Супер Гърди

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 май 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги е добре да вкараме малко екстремност в тренировките с цел да шокираме мускула и да го подтикнем към нов растеж.

Нека по долу да ви предложа, няколко суперсерии за тази цел. Ако трябва да сме по-точни, за суперсерии говорим когато правим две упражнения без почивка едно след друго за мускули антагонисти. Но тук ще ги правим за една мускулна група, а именно гърдите!

суперсерии

Примерни Суперсерии

Суперсерия 1:

Полу-лег с щанга + флайс от наклон: идеална комбинация за развитие на горната част на гръдният мускул. Работата с щанга ще ви позволи да вдигнете повече тежести, което означава, че пресите с щанга от наклон трябва да са първи. Когато приключите с тях, вземете чифт дъмбели, които сте избрали по-рано, и направете серия с тях от същият наклон.

Суперсерия 2:

Флайс от хорисонтален лег + преси с дъмбели: Вземете чифт дъмбели и направете първото упражнение флайс от лег. То ще разтегне гърдите ви и ще ги подготви за кръвта, която ще влезе в тях от пресите, които ще правите. Когато стигнете до 10-то повторение, започнете да правите преси със същите дъмбели и същото тегло върху тях. Стягайте гърдите си в горната част на пресата и не заключвайте лактите си

Суперсерия 3:

Кросовър + лицеви опори: Предимството тук е, че почти не трябва да правите нищо, за да преминете от едно упражнение към друго. Ако тренирате на кросоувър станция, просто паднете и направете лицеви опори веднага след това. Когато стигнете до този момент, тези няколко секунди в преход могат да означават разликата между добра тренировка и страхотната такава.

суперсерии

Как да вкараме в тренировката си за гърди - суперсерии

Ако нямате време, може просто да си изберете една комбинация и да я направите в 2-3 или 4 суперсерии до отказ. Но, ако говорим за стандартна тренировка, то нека първо да си направим едно хубаво базово упражнение, в което да гоним тежестите и след това да преминем към суперсериите за довършване. Ето няколко примера.

Вариант 1:

  1. Бенч-преси - 5х12,10,8,6,4 - серии в пирамида
  2. Полу-лег с щанга - 2-3х6-8 - суперсерия с:
  3. Флайс от наклон - 2-3х10-12

Вариант 2:

  1. Полу-лег с щанга - 5х12,10,8,6,4 - серии в пирамида:
  2. Кросовър - 2-3х10-12 - суперсерия с:
  3. Лицеви опори - 2-3х макс

Вариант 3:

  1. Флайс от хоризонтален лег - 3х10-12 суперсерия с:
  2. Преси с дъмбели от лег - 3х8-10
  3. Кофички - 2-3х макс

Всяка една от комбинациите ще ви даде супер качествено натоварване. Загрейте добре раменете, гърдите и трицепсите, и давайте. Правете упражненията чисто, без чийтинг. Суперсериите правете с възможно най-минималната почивка между двете упражнения.

Суперсерии

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.