Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Брок Леснар

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 май 22 от Александър Георгиев

Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12 юли 1977 година, Брок Леснар е единствения човек ставал шампион в първенствата на WWE, UFC и NCAA.

При ръст от 191 см и над 120 кг, Леснар показва, че разполага с много, много мускули. Как тренира ли? Нека да видим в следващите редове.

Тренировката с тежести на Брок Леснар

ДЕН 1: Гърди и Трицепси

  1. Бенч-преси - 6х12
  2. Полу-лег с дъмбели - 4х10
  3. Флайс - 3х8
  4. Кросовър - 3х8
  5. Кофички за трицепс - 4х10
  6. Разгъване на скрипец - 4х10
  7. Френско разгъване - 3х10

ДЕН 2: Гръб и Бицепси

  1. Горен скрипец пред гърди - 4х6
  2. Набиране със среден хват - 4х6
  3. Набиране с тесен хват - 4х6
  4. Гребане на долен скрипец - 4х6
  5. Тяга с прави крака - 4х6
  6. Мъртва тяга - 4х6
  7. Скотово сгъване - 4х12
  8. Чуково сгъване - 3х10
  9. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х10

ДЕН 3: Рамена

  1. Военни преси - 4х10
  2. Преси с дъмбели от седеж - 3х10
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х10
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х10
  5. Вертолет на Смит машина - 4х6
  6. Повдигане рамената с щанга - 4х6

ДЕН 4: Крака

  1. Разгъване от сед - 3х10
  2. Сгъване от лег - 3х10
  3. Клек на Смит машина тесен разкрач - 4х6
  4. Клек на Смит машина среден разкрач - 4х6
  5. Клек на Смит машина широк разкрач - 4х6
  6. Лег-преса - 4х6
  7. Мъртва тяга с прави крака - 4х6
Брок Леснар
Брок Леснар
Брок Леснар

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Майкъл Джей Уайт е една от най-мускулестите екшън звезди на Холивуд. Роденият на 10 ноември 1967 година актьор, от ранна детска възраст се занимава с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още