Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Майкъл Джей Уайт

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 21 апр. 22 от Александър Георгиев

Майкъл Джей Уайт е една от най-мускулестите екшън звезди на Холивуд. Роденият на 10 ноември 1967 година актьор, от ранна детска възраст се занимава с бойни изкуства. Минава през таекуондо, карате киокушин, джиуджицу и какво ли не, за да стигне до седем черни колана в различните стилове. Така се превръща в една истинска бойна машина на екрана. За любителите на екшън филмите като "Фаворита", "Универсален войник", "Кръв и кости" и т.н., не остава незабелязана и отличната физика, която демонстрира. Разбира се тези мускули се правят с тежести и по-долу ще видим как.

Майкъл Джей Уайт

Тренировката на Майкъл Джей Уайт

ДЕН 1: Гърди, Рамена, Трицепси

загрявка:

  • Разтягане
  • Скачане на въже - 10 минути
  • Лицеви опори - 3х20
  1. Бенч-преси с дъмбели - 4х12,10,8,5
  2. Раменни преси с дъмбели - 4х12,10,8,5
  3. Разгъване с дъмбел над глава - 3х12
  4. Флайс - 3х12
  5. Разтваряне с дъмбели - 3х12
  6. Кофички - 3х25

ДЕН 2: Гръб, Бицепси

загрявка:

  • Разтягане
  • Скачане на въже - 10 минути
  • Набиране - 3х10
  1. Мъртва тяга - 4х12,10,8,5
  2. Скотово сгъване - 4х12,10,8,5
  3. Гребане на долен скрипец - 3х12
  4. Чуково сгъване с дъмбели - 3х12
  5. Горен скрипец - 3х12
  6. Гребане с дъмбел - 3х12

ДЕН 3: Крака

загрявка:

  • Разтягане
  • Скачане на въже - 10 минути
  • Въздушен клек - 3х20
  1. Клек с щанга - 4х12,10,8,5
  2. Лег-преси - 4х12,10,8,5
  3. Сгъване от лег - 3х12
  4. Разгъване от сед - 3х12
  5. Напади с тежест - 3х12
  6. Хип тръст - 3х12

*Корем и прасци редува в края на всяка тренировка

Майкъл Джей Уайт
Майкъл Джей Уайт
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още