тренирай

Най-често правените грешки в залата

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 15 мар. 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако все още, нямате резултатите, които искате, най-вероятно някъде нещо бъркате. Без значение дали сте новаци в залата или пък тренирате от известно време, тъпчете ли на едни място, най-вероятно правите грешки, които трябва да се отстранят. Нека по-долу ви покажа три от тях!

Най-често правените грешки

Претрениране – Точно така, претренирането е сред най-често правените грешки и може би най-голямата. Хората смятат, че ще постигнат по-добра възвръщаемост от усилията си, като тренират повече. Мускулите всъщност не се изграждат, докато вдигате тежести. В залата, всъщност вие разграждате мускулите си. Следователно тяло се нуждае от достатъчно почивка, за да се възстанови, да стане по-голямо и по-силно. Вместо да посещавате фитнес залата всеки ден, уверете се, че си давате достатъчно време за възстановяване. Например, много добри резултати получават хора, които тренират с тежести три пъти седмично по четиридесет и пет минути всяка сесия.

най-често правените грешки

Изолиране на мускулите – Повечето трениращи, които виждате във фитнес залата, помпат бицепсите си, сякаш това е единствената мускулна група. Да, те са са важни, но безкрайните сгъвания няма да направят бицепсите ви възможно най-големи. Причината е, че тялото ви използва само една мускулна група, за да вдигне тежестта. Нещо, което никога не се случва в реалния живот. Това, което е необходимо да правите, са комбинирани упражнения.

Упражнения, които ангажират повече от една мускулна група наведнъж. Повдигането от лег, клека и мъртвата тяга са страхотни примери за това. Без да се задълбочавате твърде много в науката, трябва да знаете, че като правите предимно сложни упражнения, организма ви ще отделя много повече тестостерон, а това ще постави тялото ви по-анаболно състояние, помагайки на мускулният разтеж.

най-често правените грешки

Трениране по сплит – Много хора обичат да тренират отделни мускулни групи в отделни дни. Въпреки, че това не винаги е лошо, то не е най-добрият начин за бързо изграждане на мускули. За да предизвикате възможно най-високото освобождаване на хормони, тренирайте цялото тяло във всяка тренировка. Не са малко хората, които мразят да тренират крака, особено да прпавят клекове. Но, това е грешка! Те всъщност значително ще увеличат растежа в горната част на тялото ви.

Извод: Тренирайте цялото си тяло с базови упражнения във всяка тренировка в непоследователни дни, за да получите най-добри резултати!

Най-често правените грешки
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Имате ли тренировъчен дневник? Записахте ли си какво правихте в залата днес? А с какво се хранихте? Въпроси, на които знам отговора! От разговора ми... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Често има питания относно размерите, към които да се стреми един трениращ. Всеки, които се захване с промяна на тялото си... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В предишната статия видяхме пет основателни причини да тренираме цялото тяло в една тренировка, а сега ще разберем как да го... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.