Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Роели Винклер - Звяра от Кюрасао

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 25 мар. 22 от Александър Георгиев

Роели Винклер е един от най-масивните билдери през последното десетилетие. Роден в Кюрасао на 22 юни 1977 година, Роели успява да изгради невероятни мускулни обеми, на ръст от едва 168 см. В ерата на динозаврите Винклер се явява на сцената с невероятните 120 кг! Това не е всичко, тази мускулна маса е перфектно обработена и гарнирана с 61 сантиметрови ръце. Не случайно Роели Винклер се намества трайно в елита на бодибилдинга! Печели Ню Йорк Про през 2010 година, Чикаго Про 2013, Арнолд Класик Австралия 2018, а върха е третото място на Мистър Олимпия 2018.

Тренировката на Роели Винклер

Понеделник: ГЪРДИ

  1. Преси с дъмбели от наклон - 5х8-12
  2. Кофички с тежест - 5х10-15
  3. Флайс от наклон - 5х10-15
  4. Преси на Хамър машина - 5х8-12
  5. Преси с дъмбели от обратен наклон - 5х8-12

Вторник: ГРЪБ

  1. Набиране без тежест - 3х8-10
  2. Горен скрипец зад врат - 4х10-12
  3. Горен скрипец пред гърди, широк хват - 4х10-12
  4. Гребане с дъмбел - 4х8-12
  5. Машина за Лат пулдаун с една ръка - 4х10-12
  6. Гребане на долен скрипец с тесен хват - 4х8-12

Сряда: РАМЕНА

  1. Раменни преси на Хамър машина - 5х6-12
  2. Повдигане на щанга пред тялото с обратен хват - 5х8-15
  3. Разтваряне с дъмбели встрани - 5х8-15
  4. Обратен пек-дек - 5х10-15
  5. Повдигане на раменете за трапец на машина - 5х8-15
  6. Повдигане на раменете с кабел за трапец - 5х10-15
  7. Военни преси от сед - 5х8-12

Четвъртък: КРАКА

  1. Хекен клек - 5х8-15
  2. Обратен хекен клек - 5х8-15
  3. Лег-преса с един крак - 5х10-15
  4. Лег-екстензии - 5х10-15
  5. Лег-преса с широк разкрач - 5х8-12
  6. Сгъване от лег на машина - 5х8-15
  7. Мъртва тяга с прави крака на Смит машина - 5х8-12

Петък: РЪЦЕ

  1. Сгъване с EZ - щанга - 5х8-15
  2. Сгъване с една ръка на скотова машина - 5х8-12
  3. Сгъване с дъмбели от наклон - 5х8-12
  4. От сед сгъване с една ръка и дъмбел - 5х8-10
  5. Кофички за трицепс - 5х8-10
  6. Разгъване на скрипец - 5х10-15
  7. Френско разгъване от лег - 5х8-12
  8. Разгъване с дъмбел над глава - 5х10-15

Събота и Неделя: ПОЧИВКА

* Роели Винклер тренира прасците два пъти в седмицата в края на тренировката

Роели Винклер
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още