Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как тренира Виктор Ричардс - Краля на мускулната маса

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 31 мар. 22 от Александър Георгиев

Виктор Ричардс е сред звездните билдери на 90-те години. Макар без особенни постижения на състезателната сцена, Ричардс се превръща в синоним на чудовищната мускулна маса. И, това не е случайно, при ръст от 177,5 см достига тегло от 140 кг и забележете, ръце от цели 66 см!

Научи повече за историята на Виктор Ричардс

Виктор Ричардс винаги е тренирал с акцент върху развитието на мускулната си маса и сила, дори това да му е коствало по-лоши класирания. Просто той е искал да става все по-голям и по-голям без значение, кой какво мисли. В тренировките си той тренира отделните мускулни групи един, два или повече пъти седмично в зависимост от това дали счита, че изостават или не. Общо тренировъчните дни в седмицата са пет.

Типичната тренировка на Виктор Ричардс

Виктор Ричардс

ПОНЕДЕЛНИК: Ръце и Прасци

  1. Сгъване с щанга - 3х8-12
  2. Чуково сгъване - 3х8-12
  3. Сгъване с кабел - 7х8-12
  4. Бутане от лег с тесен хват - 3х8-12
  5. Френско разгъване от седеж - 3х8-12
  6. Разгъване с кабел над глава - 7х8-12
  7. Повдигане за прасци от седеж - 3х8-12
  8. Повдигане за прасци прав - 7х8-12

ВТОРНИК: Крака

  1. Клек с щанга - 3х8-12
  2. Лег-преса - 3х8-12
  3. Лег екстензии - 7х8-12
  4. Сгъване от лег на машина - 3х8-12
  5. Повдигане за прасци - 3х8-12
Виктор Ричардс

СРЯДА: Почивка

ЧЕТВЪРТЪК: Гърди и Трицепс

  1. Повдигане от лег с дъмбели - 3х8-12
  2. Полу-лег с дъмбели - 3х8-12
  3. Кросовър - 7х8-12
  4. Бутане от лег с тесен хват - 3х8-12
  5. Френско разгъване от седеж - 3х8-12
  6. Разгъване с кабел над глава - 7х8-12

ПЕТЪК: Гръб и прасци

  1. Гребане с щанга - 3х8-12
  2. Горен скрипец пред гърди - 3х8-12
  3. Гребане на долен скрипец - 7х8-12
  4. Повдигане за прасци прав - 3х8-12
  5. Повдигане за прасци от седеж - 7х8-12

СЪБОТА: Рамена и бицепс

  1. Преси с дъмбели - 3х8-12
  2. Повдигане с дъмбели пред тялото - 3х8-12
  3. Разтваряне с дъмбели в страни - 7х8-12
  4. Сгъване с щанга - 3х8-12
  5. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х8-12
  6. Сгъване с кабел - 7х8-12

НЕДЕЛЯ: Почивка

ВИЖ колко е силен Виктор Ричардс

Виктор Ричардс
Виктор Ричардс
Виктор Ричардс
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още