Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Изгаряне на мазнини с кръгова тренировка

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 20 мар. 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да влезем в добра форма ако разполагаме с ограничено оборудване? Разбира се! Ако си подредим нещата както трябва няма причина да не се получи, дори само с една щанга.

Първото и основно изискване за изгаряне на мазнини

Да минем в калориен дефицит. Да обърнем малко повече внимание на храната и да изхвърлим всичко "вредно". Подбирането на качествени источници на протеин, въглехидрати и мазнини е от първостепенно значение. Но днес ще говорим за тренировката.

Ако ще горим мазнини, винаги по-добрия вариант е да тренираме цялото тяло в една тренировка. И, това не е всичко, трябва да тренираме с големите базови упражнения. По този начин, ние ще горим повече калории и ще повишим метаболизма си. Другият момент е да ползваме кръгова тренировка !

кръгова тренировка

Знам, че днес всеки втори, който тренира цяло тяло казва, че прави кръгова тренировка, но това не е точно така. Кръговата тренировка е да правим упражненията едно след друго без почивка или с минимална такава между тях. Да ги извъртим всичките и след това да се върнем от начало към първото за втори, трети и....т.н. кръг.

Кръгова тренировка за изгаряне на мазнини

  1. Клек с щанга - 3х15
  2. Военни преси - 3х10
  3. Гребане с щанга - 3х10
  4. Повдигане от лег - 3х10

Имаме само четири упражнение, които обаче обхващат цялото тяло. Разбира се тук няма да ползваме максимални тежести, не това е идеята. Трябва да подберем така натоварването, че да може да направим предвидените серии и повторения с отлична форма на изпълнение.

изгаряне на мазнини

Схемата е следната - след обща загрявка и няколко загряващи серии от всяко едно упражнение започваме с първото. Слагаме тежест на щангата такава с която може да направим 15 повторения без да стигаме до отказ. Веднага след това подготвяме щангата за военните преси ( ако трябва да намаляваме тежеста) и правим една перфектна десетка. На последното повторение сваляме щангата на пода и след 10-15 секунди минаваме на гребането. След него лягаме на лежанката за една десетка. Това е един кръг. Сега може да си дадем 2 минути почивка и да направим втори такъв кръг, след това и трети.

Обикновено тази тренировка отнема не повече от 25 - 30 минути със загряването. Три такива в седмицата в не последователни дни ( например понеделник, сряда и петък) са напълно достатъчни. Запомнете, тук не гоним тежести, а правилно изпълнение и темпо.

изгаряне на мазнини
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече

2 коментара

  1. Здравейте! Тъй като искам да правя и тежат, как е по-правилно-да заменя гребанито с тяга и да правя клек и тяга в една тренировка, или да редувам тягата и клека? Аз мисля нещо подобно като тренировка-клек, лег, в.преси, тяга и сгъване за бицепс, или тяга се редува всяка тренировка с клек, а другото е лег, гребане, в.преси и сгъване? Съвет кое е по-удачно?

    1. Здравей Симо, може да опиташ и двете упражнения в една тренировка и да прецениш за себе си как е. Клек и тяга едно след друго без почивка си е доста сериозно предизвикателство, макар и с намалени тежести, за това за мен по-добрия вариант е да се редуват.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още