тренирай

Упражнения от Старата школа за перфектни бедра

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 13 фев. 22 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! За повечето хора тренировката за крака е сред най-скучните и не най-приятните. Друго си е лежанката и да напомпим ръцете пред огледалото 🙂

Но, краката са половината част от нашето тяло и половината мускули са там. Така, че ако и вие сте сред отекчените, нека да ви предложа някои от най-великите упражнения за бедра от старата школа.

Упражнения:

упражнения

Сиси клек - супер упражнение от "старата школа". Рядко използвано днес, дори непознато, а често и подценявано. Застанете до нещо за което може да се хванете с една ръка за баланс. Стъпалата са събрани, пръстите краката леко разтворени на вън. Нека цялото тяло от коленете до раменете е в една линия.Сега тръгнете да приближавате колената възможно най-близко до пода,а горната част на тялото накланяйте назад. Достигате  долната позиция на движението, когато колената са почти до пода.Сега се връщаме в изходната позиция и това е едно повторение.

упражнения

Зерчер клек - носи името на своя откривател Ед Зерчер. Нагласете лоста на щангата така, че да е на ниво на кръста ви. Застанете пред лоста, сгънете ръцете с длани към вас, наведете се и пъхнете ръце под щангата, така че тя да легне върху ръцете ви там където се сгъват. Сега изпъчете гърди и откачете щангата от стойките и се изправете, започнете движението. Клякайте докато бедрата не стана успоредни на пода или малко по-надолу.

упражнения

Хекен клек с щанга - оригиналният хекен клек! Поставяте една щанга на пода, заставате пред нея така, че тя да подпира прасците. Разкрача е такъв, че да може да пазите баланс по време на движението. От това положение клякате и хващате щангата така както е зад вас. След това започвате да се изправяме под контрол право нагоре.

Упражнения

Джеферсън клек - поставяте щангата на пода, обкрачвате я така, че да е между краката ви. Сега приклякате и хващате с едната ръка лоста пред тялото, а с другата зад него. В тази позиция се изправяте на горе.

упражнения
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Писнало ли ви е да клякате?! Ако е така, то имам една лоша новина за вас – без клякане работата няма да... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Можете ли да правите КОФИЧКИ? Ако да - поздравление вие изпълнявате едно от най-добрите упражнения за горната част на тялото. Ако... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато се целта ни е покачване на сила мускулна маса, то базовите упражнения задължително трябва да присъстват в нашата тренировка. Упражнението,... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.