Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Програма за напреднали "Динозаври" - от Брус Кубик

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 25 ян. 22 от Александър Георгиев

Опитният „Динозавър” може да пробва следната програма за напреднали - груба, тежка и изискваща отдаденост -  това е което обичат „динозаврите” 

Понеделник

1. Изхвърляне на дъмбели до гърди и вдигане над главата - 5х5 (всяко повторение се прави изхвърляне от пода до гърди и вдигане) или шест сингъла с увеличаване на тежестта, ако така ви харесва повече.

2. Мъртва тяга с една ръка /с щанга/, щангата е  между краката или пред вас - 5х5 или сингли с увеличаване на тежестта, ако така ви харесва.

3. Сгъване с щанга от стоеж /за бицепси/ 4х5 или 4х6

4. Кофички или Вдигане на дъмбели от наклон 4х5 или 4х6

5. Коремни преси – легнал /коленете сгънати/ 2х25-30

програма за напреднали

Сряда

1.Тяга с издърпване до кръста 5х3 (първото повторение в сериите - от пода, останалите от височина на коленете), ако е  необходимо използвайте „фитили” за заздравяване на хвата.

2. Тласкане в силова рамка (или от стойки) 5х3

3. Гребане с щанга от наклон 4х6-8

4. Набиране на лост или набиране на дебел лост, или дърпане на скрипец до гърди  4х6-8

5. Упражнение за врат 4х8-12

Събота

1. Паралелен клек 5х6

2. Тяга с прави крака 5х6

3. Вдигане на щанга от лег в силова рамка /с дебел лост/ от долно положение  - 5 сингъла с увеличаване на тежестта

4. Частично вдигане от лег, с дебел лост /в силова рамка/ - 5 сингъла с увеличаване на тежестта

5. Фермерска разходка с тежки дъмбели - две отсечки, възможно най-дълги

6. Повдигане на краката с тежести /от вис/ 2х15-20.

УСПЕХ  И  ДОБРА ТРЕНИРОВКА!

програма за напреднали

превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още