Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Джак Лалейн - стратегия за трениране и хранене до живот

2 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 07 ян. 22 от Александър Георгиев

Джак Лелейн е роден на 26 септември 1914 г. Той е легендарен американски фитнес гуру и експерт по хранене. Дори нещо повече той е наричан „кръстникът на фитнеса“ и „първият фитнес супергерой“. Неговото фитнес телевизионно шоу „Шоуто на Джак Лалан“ е излъчвано в продължение на 34 години и е най-продължителното фитнес предаване за всички времена.

Джак Лалейн е първият, който отворя масова фитнес зала в Америка. Изобретател на много фитнес уреди, автор на книги и е човека с най-голям индивидуален принос за развитието на фитнес индустрията. Посвещава живота си на фитнеса, като поставя и редица рекорди в тази свера. Например 1033 лицеви опори за 23 минути при това когато вече е на 42 години. Джак Лалейн има и необичаен начин да отпразнува рожденните си дни, като завързва една за друга лодки, чийто брой е броя на годините му, след което ги свързва към себе си с белезници и ги тегли с плуване. На седемдесетият си рожден ден лодките били 70! За съжаление на 23 януари 2011, на 96 годишна възраст Джак Лалейн умира, но остава завинаги в историята на този спорт.

Джак Лалейн

Как се храни Джак Лалейн

Лалейн е много строг към диетата си и има само две хранения на ден. Философията му е, че „ако човек го е направил, не го яж“. Хранителният му режим включва много плодове и зеленчуци. Джак Лалейн не е почитател на месото и предпочита риба.

Лалейн закусва обилно с храна състояща се от овесени ядки, сезонни плодове, соево мляко и много твърдо сварени яйчни белтъци. Второто му хранене е привечер и се състои от риба, голяма порция салата и още няколко белтъка. Без междинни хранения, без никакви малки закуски.

Как тренира Джак Лалейн

Джак Лалейн тренира всеки ден, шест дни в седмицата повече от два часа. Типичният му тренировъчен режим е да раздели тялото на "горна" и "долна" част, и да ги редува през тренировка. Реално тренировките на Лалейн започват още със ставането сутрин. Веднага след сън, той прави комплекс от разтягащи упражнения. Тренировката с тежести продължава около 90 минути, а след нея има 30 минути плуване. Този режим на хранене и тренировка Джак Лалейн поддържа почти до края на живота си!

Джак Лалейн

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако, днес имаме фитнес зали в които да тренираме, то това се дължи на един човек! Това е Джак Лалейн -... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече

2 коментара

  1. Наистина впечатляващо ! От снимката се вижда, че е около 90 -95 кг . Как е успявал да подържа това тегло само с две хранения на ден 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още