тренирай

Пат Кейси - кралят на "Лежанката"

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 02 ное. 21 от Александър Георгиев

Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг! Поради тази причина 60-те е  наричан „Кралят на бенч-пресите”.

Тренировката на Пат Кейси

публикувана в сп.”Сила и Здраве” м.юли 1963г. от Бил Пърл 

ПОНЕДЕЛНИК

Bдигане от лег: “Загряване и прави 5 сингъла с 225-230 кг с 2 секунди пауза, след това прави няколко серии с намалена тежест и среден до висок брой повторения – общо 15 серии”.

Клек: 5 серии по 5 повторения - от 135 дo 225кг

Силово изхвърляне: 3 х 3 със 145кг

Набиране с широк хват: 10 х 8

От Борцов мост- пуловър и преса: 5 х 4 - 138кг

СРЯДА

Вдигане от наклон: 95кг дъмбели за 4 х 4

Клек: “Загрява и прави  5 тежки сингъла с максимално тегло и след това прави полу клякания до пейка – общо 15 серии”.

Кофички: 10 х 3 – 135 кг

Гребане от наклон: 3 х 5 със 158кг

Разтваряне с дъмбели от наклон: 3 х 20  “Средно лека тежест за напомпване”

старата школа

СЪБОТА

Bдигане от лег: както в понеделник

Клек: както в сряда

Вдигане от лег с тесен хват/за трицепси/: 10 х 4 - 122кг.

Силово изхвърляне: както в понеделник

Борцов мост: както в понеделник

пат кейси

Автор: Конър Хефернан

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.