Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Пат Кейси - кралят на "Лежанката"

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 02 ное. 21 от Александър Георгиев

Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг! Поради тази причина 60-те е  наричан „Кралят на бенч-пресите”.

Тренировката на Пат Кейси

публикувана в сп.”Сила и Здраве” м.юли 1963г. от Бил Пърл 

ПОНЕДЕЛНИК

Bдигане от лег: “Загряване и прави 5 сингъла с 225-230 кг с 2 секунди пауза, след това прави няколко серии с намалена тежест и среден до висок брой повторения – общо 15 серии”.

Клек: 5 серии по 5 повторения - от 135 дo 225кг

Силово изхвърляне: 3 х 3 със 145кг

Набиране с широк хват: 10 х 8

От Борцов мост- пуловър и преса: 5 х 4 - 138кг

СРЯДА

Вдигане от наклон: 95кг дъмбели за 4 х 4

Клек: “Загрява и прави  5 тежки сингъла с максимално тегло и след това прави полу клякания до пейка – общо 15 серии”.

Кофички: 10 х 3 – 135 кг

Гребане от наклон: 3 х 5 със 158кг

Разтваряне с дъмбели от наклон: 3 х 20  “Средно лека тежест за напомпване”

старата школа

СЪБОТА

Bдигане от лег: както в понеделник

Клек: както в сряда

Вдигане от лег с тесен хват/за трицепси/: 10 х 4 - 122кг.

Силово изхвърляне: както в понеделник

Борцов мост: както в понеделник

пат кейси

Източник: physicalculturestudy.com

Автор: Конър Хефернан

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов