Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРЕНИРОВКИТЕ на Томи Коно

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 окт. 21 от Александър Георгиев

Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест пъти Световен шампион по вдигане на тежести 1953-55г, 1957-59г, В културизма е Мистър Свят 1954г и 3 пъти Мистър Вселена1955г, 1957г и 1961г,

Томи Коно открито критикува списанията за бодибилдинг и тежка атлетика, които препоръчват тежки и продължителни тренировки. Той твърдо заявява, че тялото реагира по-добре на 2-3 тренировки седмично с няколко упражнения.

В пика на своята кариера, Томи Коно прави 6 тренировки седмично, но само от 1-2 упражнения  по схема:

ПонеделникСилово изхвърляне, Изтласкване /щангистко/
ВторникВдигане от стоеж и Вдигане от лег
СрядаСилово изхвърляне, Изхвърляне /щангистко/
ЧетвъртъкВдигане от стоеж
ПетъкСилово изхвърляне, Изтласкване
СъботаВдигане от стоеж и Вдигане от лег
Неделяпочивка
старата школа

Ето една тренировка от началните му години, като щангист:

Вдигане от стоеж /преса/ 8 x 3

Изхвърляне /щангистко/ 8 x 3

Силово изхвърляне /обръщане/ на гърди  6 x 1

Клякане 3 x 3

Друг вариант използван от него е:

Силово изхвърляне  4-6 серии х 3 повторения
Изхвърляне /щангистко/  4-8 х 1
Клякане  3-4 х 3
Вдигане от стоеж 7-8 х 3
Bдигане от лег - 3 х 3

За натрупване на мускулна маса при начинаещи, Томи Коно препоръчва тренировки за цялото тяло 2-3 пъти седмично - изградени от базови упражнения, като Вдигане от стоеж, Bдигане от лег, Гребане от стоеж и наклон, Клек и Тяга. Серии и повторения за упражнение - 2 до 3 серии от 8 до 10 повторения, но с най-голямата тежест която може да  държите в ръцете си.

Томи Коно
Томи Коно

Източник: neckberg.com и rippeder.com

превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов