Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

ТРЕНИРОВКИТЕ на Томи Коно

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 23 окт. 21 от Александър Георгиев

Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест пъти Световен шампион по вдигане на тежести 1953-55г, 1957-59г, В културизма е Мистър Свят 1954г и 3 пъти Мистър Вселена1955г, 1957г и 1961г,

Томи Коно открито критикува списанията за бодибилдинг и тежка атлетика, които препоръчват тежки и продължителни тренировки. Той твърдо заявява, че тялото реагира по-добре на 2-3 тренировки седмично с няколко упражнения.

В пика на своята кариера, Томи Коно прави 6 тренировки седмично, но само от 1-2 упражнения  по схема:

ПонеделникСилово изхвърляне, Изтласкване /щангистко/
ВторникВдигане от стоеж и Вдигане от лег
СрядаСилово изхвърляне, Изхвърляне /щангистко/
ЧетвъртъкВдигане от стоеж
ПетъкСилово изхвърляне, Изтласкване
СъботаВдигане от стоеж и Вдигане от лег
Неделяпочивка
старата школа

Ето една тренировка от началните му години, като щангист:

Вдигане от стоеж /преса/ 8 x 3

Изхвърляне /щангистко/ 8 x 3

Силово изхвърляне /обръщане/ на гърди  6 x 1

Клякане 3 x 3

Друг вариант използван от него е:

Силово изхвърляне  4-6 серии х 3 повторения
Изхвърляне /щангистко/  4-8 х 1
Клякане  3-4 х 3
Вдигане от стоеж 7-8 х 3
Bдигане от лег - 3 х 3

За натрупване на мускулна маса при начинаещи, Томи Коно препоръчва тренировки за цялото тяло 2-3 пъти седмично - изградени от базови упражнения, като Вдигане от стоеж, Bдигане от лег, Гребане от стоеж и наклон, Клек и Тяга. Серии и повторения за упражнение - 2 до 3 серии от 8 до 10 повторения, но с най-голямата тежест която може да  държите в ръцете си.

Томи Коно
Томи Коно

превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки сериозен в тренировките знае приказката "понеделник е ден за гърди" 🙂 Дори и да не "правите гърди" в понеделник, винаги... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес ви представя една тренировъчна програма, която вярвам ще ви помогне в изграждането на нови мускули. Тъй като повечето от... Прочети повече
Брок Леснар е американски професионален кечист, бивш университетски шампион по борба, бивш състезател по американски футбол и шампион в смесените бойни изкуства. Роден на 12... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още