Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Как да изберем ПРОТЕИН

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 06 окт. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Протеин на прах е може би най-разпространената хранителна добавка. Няма човек, който да се занимава с фитнес да не знае за какво става въпрос. 

Протеин на прах е най-известната, най-практичната, най-приложимата и на практика най-купуваната хранителна добавка. В това няма нищо лошо. Имаш недостик на протеин пиеш един шейк. Храната ти е слаба, пиеш един шейк. Нямаш време за ядене, пиеш един шейк.

Да си изберем Протеин

Влизаме в магазина или разглеждаме онлайн и се хващаме за главата! Какво по дяволите се случва, стотици мега, супер, уникални протени! Всеки е последен писък на лабораториите от не знам си къде, Рони се усмихва от етикета, Дориан и той, Леврони е там, да не говорим за други знайни и незнайни герои, фирми, марки и последната мода с "частните етикети". Пълна лудница!

Мускули за простосмъртни

Е, приятели добре дошли във фитнес индустрията! По-долу ще ви представя кратък наръчник за това как да си изберете правилния протеин:  И, така - протеините на прах се делят на „бързи“ и „бавни“. Това е много важно да се знае, когато се пазарува. Суроватъчния протеин, който е най-разпространения например е бърз протеин. Той ни е необходим предимно след тренировка и сутрин след ставане, когато имаме спешна нужда от аминокиселини в кръвообращението.

Към бавните протеини спадат млечния протеин, калцевия или мицеларен казеин и яйчния протеин! Те за най-добре да се ползват като междинна закуска между основните хранения и вечер преди лягане. Има и една трета категория - Комбинираните!

Комбинираните протеини са микс от бързи и бавни такива. Като цяло те са и най-сполучливите, когато искаме да подържаме постоянне приток на аминокиселини. Не случайно в качествените гейнъри на пазара протеина в тях е микс от бързи и бавни протеини!

Независимо какво изберете то нека не повече от 20% от дневния протеинов прием да е от добавка. Двата критични момента когато ти трябва протеин е след тренировка и след ставане, запомни това!

За това първо харчи пари за храна, а след това за протеин!

протеин

Сподели с приятели

Подобни статии

Зеленият чай от векове е известен със своите тонизиращи свойства. Неговата родина е Китай, въпреки че може да се срещне и на други места. Зеленият... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки прекрачил прага на фитнес залата в един или друг момент започва да си задава въпроса "какво да пия" 🙂 Разбира... Прочети повече
Л-Карнитин - Действие! Най-просто казано Л-карнитина е витаминоподобна аминокиселина, която има свойството да пренася мазнините в митохондриите. Попаднали един път в митохондриите, мазнините биват превръщани... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още