Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Трибойско културистична тренировка -от Винс Жиронда (1990)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 21 сеп. 21 от Александър Георгиев

Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу е един голям пример.

В света на силовия трибой мъже като Дъг Янг, Дейв Шоу, Джим Кеш и Роджър Естеп имат много балансирано изградени  мускули, въпреки че са трибойци. Ще трябва да правиш повече освен няколко сгъвания и малко трениране на коремните мускули. Заедно с трите  трибойски упражнения ще станеш голям и силен. Комбинирай традиционната бодибилдинг тренировка и натоварването от силовите упражнения, изпълнени с малко повторения и голяма тежест.

Ето един пример,  една  трибойско културистична тренировка

Понеделник - Четвъртък: Крака, Гръб, Корем


Крака:
Клек - 1 x 10, 1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 4, 1 x 2
Лег преса - 4 x 8
Сгъване за задно бедро - 4 x 6-10
Повдигане на прасците - 4 x 10-15


Гръб:
Мъртва тяга - 1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 4, 1 x 2
Гребане от наклон - 1 x 10, 1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 5, 1 x 4

Корем: Коремни преси с тежест - 3 x 15-20

Вторник - Петък: Гърди, Рамене, Ръце

Гърди:
Bдигане от лег - 1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 4, 1 x 1, 3 x 8-10
Флайс от наклон- 4 x 8-10


Рамене:
Вдигане зад врат - 4 x 6-8
Разтваряне с дъмбели - 4 x 6-8

Ръце:

Вдигане от лег с тесен хват - 4 x 6-8
Разгъване за трицепси с ЕZ лост от обратен наклон- 4 x 8-10
Сгъване с щанга - 4 x 6-8
Сгъване с надхват - 4 x 6-8
Сгъване на предмишниците/с подхват/ - 4 x 15

Това е пример за комбинирана трибойско културистична тренировка, която може да се променя индивидуално  от трениращите.

Източник: ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още