Site icon Тренирай.БГ

Светльо Николов във форма не само през лятото

Светльо Николов

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през зимата не я държа 🙂 Но, през зимата си позволявам малко по-свободно хранене и когато отново се затопли, трябва отново да се освободя от ниският излишък  мазнина която се е отложила главно по торса.

Та, ето и моят опит за перфектна форма на почти 53 години (на 27.09. ставам на толкова). Всеки иска на плажа да изглежда добре. Така че, когато наближи пролетта и лятото, всеки се надъхва да влезе във форма. Малцина обаче успяват и крайният резултат е същтата картинка както през зимата. И, така отново си влачим тресящият пояс около кръст по плажа.

Хм...ама дали трябва само когато наближи летният сезон да се активираме?! Май, не! Аз лично започвам към април, май, да засилвам тренировките, не, че не са силни и през останалото време. Тогава добавям малко по–вече обем, не защото така трябва, ами защото ми харесва да тренирам. Така си цепя яко мускулите и никога не намалявам тежестите! Моята златна цифра в сериите е винаги 6, рядко 8 и никога 10! Многото повторения са ми досадни, направо да ви кажа.

Така, дали ще намалявам манините или качвам, цифрата 6 си остава. Сериите на упражнение са от 3 до 5 средно ниво, може и да стигна до 10 за упражнение просто защото ми харесва да изцепвам. Даденият мускул мога да го тренирам до 4 пъти седмично в разрез на всичко! Не робувам на установени норми в тренирането и тренирам здраво както аз си знам.

По снимките си личи ефекта от метода! Високочестотното трениране на мускулите в седмицата има предимство! Най–важното е, че постоянно предизвиквате протеинов синтез в мускулите и тялото като цяло. Тъй като имам възможност, тренирам 5 пъти седмично. Храната обаче остава в ниските калории!

Тук вече някой ще го заболи главата като чуе колко калории приемам по принцип, а не само за деня. Храната е главно месо, яйца и печен зеленчук. Зеленчука го приемам главно защото прекарва сухото месо лесно през чревният тракт, а не защото така трябвало! Някой ще каже и заради фибрите, да, но при мен не е заради фибрите. Навремето дали някой знаеше нещо за тези фибри, едва ли.

Така че, като направим разбор какво следва? Яко трениране, високочестотно за мускула в седмицата. Тежко със златната 6–ца, завишен обем, протеиново хранене без въглехидрати! Нямате право на такива щом ви се тресе талията и корема!

Тренирате така в кето режим, докато започне да се проявява пресата видимо! И, без оправдания, аз не приемам такива и не ме интересува какво ще ми кажеш! Другият път обаче по–сериозно и рано започнете процеса, иначе пак ще се озовете в първоначалната си точка. Ако съм ви бил полезен поне с малко в тази статия значи съм успял да ви мотивирам. И сега, както следва да ви кажа: Вие сте на ход и успех за новият летен сезон!

Светльо Николов