Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Светльо Николов във форма не само през лятото

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 12 сеп. 21 от Светльо Николов

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през зимата не я държа 🙂 Но, през зимата си позволявам малко по-свободно хранене и когато отново се затопли, трябва отново да се освободя от ниският излишък  мазнина която се е отложила главно по торса.

Та, ето и моят опит за перфектна форма на почти 53 години (на 27.09. ставам на толкова). Всеки иска на плажа да изглежда добре. Така че, когато наближи пролетта и лятото, всеки се надъхва да влезе във форма. Малцина обаче успяват и крайният резултат е същтата картинка както през зимата. И, така отново си влачим тресящият пояс около кръст по плажа.

Хм...ама дали трябва само когато наближи летният сезон да се активираме?! Май, не! Аз лично започвам към април, май, да засилвам тренировките, не, че не са силни и през останалото време. Тогава добавям малко по–вече обем, не защото така трябва, ами защото ми харесва да тренирам. Така си цепя яко мускулите и никога не намалявам тежестите! Моята златна цифра в сериите е винаги 6, рядко 8 и никога 10! Многото повторения са ми досадни, направо да ви кажа.

Така, дали ще намалявам манините или качвам, цифрата 6 си остава. Сериите на упражнение са от 3 до 5 средно ниво, може и да стигна до 10 за упражнение просто защото ми харесва да изцепвам. Даденият мускул мога да го тренирам до 4 пъти седмично в разрез на всичко! Не робувам на установени норми в тренирането и тренирам здраво както аз си знам.

зелен чай

По снимките си личи ефекта от метода! Високочестотното трениране на мускулите в седмицата има предимство! Най–важното е, че постоянно предизвиквате протеинов синтез в мускулите и тялото като цяло. Тъй като имам възможност, тренирам 5 пъти седмично. Храната обаче остава в ниските калории!

Тук вече някой ще го заболи главата като чуе колко калории приемам по принцип, а не само за деня. Храната е главно месо, яйца и печен зеленчук. Зеленчука го приемам главно защото прекарва сухото месо лесно през чревният тракт, а не защото така трябвало! Някой ще каже и заради фибрите, да, но при мен не е заради фибрите. Навремето дали някой знаеше нещо за тези фибри, едва ли.

Така че, като направим разбор какво следва? Яко трениране, високочестотно за мускула в седмицата. Тежко със златната 6–ца, завишен обем, протеиново хранене без въглехидрати! Нямате право на такива щом ви се тресе талията и корема!

Тренирате така в кето режим, докато започне да се проявява пресата видимо! И, без оправдания, аз не приемам такива и не ме интересува какво ще ми кажеш! Другият път обаче по–сериозно и рано започнете процеса, иначе пак ще се озовете в първоначалната си точка. Ако съм ви бил полезен поне с малко в тази статия значи съм успял да ви мотивирам. И сега, както следва да ви кажа: Вие сте на ход и успех за новият летен сезон!

Светльо Николов

Светльо Николов
Светльо Николов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов