Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Гръб, та гръб... от Светльо Николов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 сеп. 21 от Светльо Николов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката, но никога тя не е точно регламентирана. Имам широчина и плътност, това е!

Значи, трябва да се изберат упражнениям, които ще натоварят тези зони. Не разделям широчината и плътността в две тренировки, а винаги ги тренирам заедно. Та, когато стартирам тренировката за гръб, аз започвам с моето любимо упражнение – широко набиране с тежест! Слагам на колана 20 кг и правя 5-6 серии по 6-8 повторения и после следват другите упражнения.

Една моя тренировка за гръб може да протече по следният начин:

1.Набиране с тежест, широк хват:
   5 х 6-8 с тежест
   2,3 х 6-8 набиране без тежест

2. Долен (хоризонтален) скрипец тесен хват или набиране с 
    тежест тесен подхват
     5 х 6-8  

3. Придърпване зад врат на скрипец:
    5 х 6-8 

4. Мъртва тяга:
    3 х 6

гръб

Това е един от любимите ми варианти. Когато реша, завишавам обема от серии за упражненията или добавям още 1 упражнение за широчина и 1 за  плътност. Понякога правя до осем серии на упражнение, но само ако преценя, че трябва.

Привърженик съм на съкратеният HIT вариант на трениране, но не винаги трябва да се тренира само така. Тялото има нужда и от другият вид "стандартно" трениране за максимален стрес и стимулация в мускулите. Първото базово упражнение в тренировките ми винаги правя самостоятелно, а следващите упражнения почти винаги са в удължени серии или суперсетове. Тренировките за гръб са много разнообразни, както и за останалите мускулни групи. Всеки намира своят начин. И накрая, поздрави на всички!

Гръб, та гръб от Светльо Николов
Светльо Николов
гръб

Сподели с приятели

Подобни статии

Др. Кен Лейстнър: - Когато говоря на някого за серия състояща се от 50 повторения, то човека си мисли едно от двете:  "Това копеле съвсем... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим една статия от Кристофър Слоан, който ни предлага една интересна тренировка. Това е една проста програма, която наистина... Прочети повече
Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов