Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Гръб, та гръб... от Светльо Николов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 сеп. 21 от Светльо Николов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката, но никога тя не е точно регламентирана. Имам широчина и плътност, това е!

Значи, трябва да се изберат упражнениям, които ще натоварят тези зони. Не разделям широчината и плътността в две тренировки, а винаги ги тренирам заедно. Та, когато стартирам тренировката за гръб, аз започвам с моето любимо упражнение – широко набиране с тежест! Слагам на колана 20 кг и правя 5-6 серии по 6-8 повторения и после следват другите упражнения.

Една моя тренировка за гръб може да протече по следният начин:

1.Набиране с тежест, широк хват:
   5 х 6-8 с тежест
   2,3 х 6-8 набиране без тежест

2. Долен (хоризонтален) скрипец тесен хват или набиране с 
    тежест тесен подхват
     5 х 6-8  

3. Придърпване зад врат на скрипец:
    5 х 6-8 

4. Мъртва тяга:
    3 х 6

гръб

Това е един от любимите ми варианти. Когато реша, завишавам обема от серии за упражненията или добавям още 1 упражнение за широчина и 1 за  плътност. Понякога правя до осем серии на упражнение, но само ако преценя, че трябва.

Привърженик съм на съкратеният HIT вариант на трениране, но не винаги трябва да се тренира само така. Тялото има нужда и от другият вид "стандартно" трениране за максимален стрес и стимулация в мускулите. Първото базово упражнение в тренировките ми винаги правя самостоятелно, а следващите упражнения почти винаги са в удължени серии или суперсетове. Тренировките за гръб са много разнообразни, както и за останалите мускулни групи. Всеки намира своят начин. И накрая, поздрави на всички!

Гръб, та гръб от Светльо Николов
Светльо Николов
гръб

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! И, за бога момчета, тренирайте краката си!!! Толкова нелепо изглежда развита горна част на тялото с неразвита долна част. Постоянно наблюдаваме... Прочети повече
Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дуейн " Скалата " Джонсън е един от най-здраво трениращите холивудски звезди. Пословичен със своята работна етика, Скалата изгражда може би... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още