тренирай

Гръб, та гръб... от Светльо Николов

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 24 сеп. 21 от Светльо Николов

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката, но никога тя не е точно регламентирана. Имам широчина и плътност, това е!

Значи, трябва да се изберат упражнениям, които ще натоварят тези зони. Не разделям широчината и плътността в две тренировки, а винаги ги тренирам заедно. Та, когато стартирам тренировката за гръб, аз започвам с моето любимо упражнение – широко набиране с тежест! Слагам на колана 20 кг и правя 5-6 серии по 6-8 повторения и после следват другите упражнения.

Една моя тренировка за гръб може да протече по следният начин:

1.Набиране с тежест, широк хват:
   5 х 6-8 с тежест
   2,3 х 6-8 набиране без тежест

2. Долен (хоризонтален) скрипец тесен хват или набиране с 
    тежест тесен подхват
     5 х 6-8  

3. Придърпване зад врат на скрипец:
    5 х 6-8 

4. Мъртва тяга:
    3 х 6

гръб

Това е един от любимите ми варианти. Когато реша, завишавам обема от серии за упражненията или добавям още 1 упражнение за широчина и 1 за  плътност. Понякога правя до осем серии на упражнение, но само ако преценя, че трябва.

Привърженик съм на съкратеният HIT вариант на трениране, но не винаги трябва да се тренира само така. Тялото има нужда и от другият вид "стандартно" трениране за максимален стрес и стимулация в мускулите. Първото базово упражнение в тренировките ми винаги правя самостоятелно, а следващите упражнения почти винаги са в удължени серии или суперсетове. Тренировките за гръб са много разнообразни, както и за останалите мускулни групи. Всеки намира своят начин. И накрая, поздрави на всички!

Гръб, та гръб от Светльо Николов
Светльо Николов
гръб

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Метода, който ще ви представя в тази статия е бил едно от тайните оръжия за качване на тегло, на културистите от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.