Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Айвън Дънбар -„Тежката атлетика” може да подобри твоята физика

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 02 сеп. 21 от Александър Георгиев

Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно)

Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с  по-сериозна програма, опитай тази за 6 седмици или 2 месеца.

Тренировка от Айвън Дънбар


1.) Загрей с упражнения за разтягане(гъвкавост), най-малко 10 минути.
2.) Олимпийски преси(вдигане от стоеж) – 3 серии х 5 повторения.
3.) Вдигане зад врат(от стоеж) – 3 x 8.
4.) Изхвърляне(щангистко) – 4 x 5.
5.) Силово изхвърляне(обръщане) на гърди – 4 x 5.
6.) Изтласкване (от гърди и зад врат) – 2 х 5 от всяко положение.
7.) Преден клек – 1 x 8; 2 x 5; 2 x 3.
8.) Сгъване с щанга (с чийтинг) – 4 x 6-8.
9.) Разгъване за трицепси от лег – 4 x 8-10.
10.) Мъртва тяга – 1 x 8; 3 x 5.

Не се притеснявай за гръдните мускули или за някоя друга част от тялото – те няма да увехнат. Фактически ще направиш значително подобрение навсякъде. Дори дадена зона да не е тренирана директно - ще се подобри. Когато се завърнеш към нормалната си бодибилдинг тренировка, ще придобиеш нова сила  и увереност, които ще ти позволят да използваш по-големи тежести. Това винаги гарантира подобрение!

Айвън Дънбар
Айвън Дънбар с Арнолд Шварценегер и Рег Парк
Айвън Дънбар

Източник: ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов