Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренирай с Ангел Генов - една истинска история от реалният живот!

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 03 авг. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid 19, аз не съм се делял от тях и въпреки всичко не го хванах. Тренирах здраво в къщи заради локаута и затворените зали. Килограмите върху щангата хвърчаха на горе с тях и мускулите, които качвах. За пръв път слабите ми ръце прескочиха митичната граница от 45см и стигнаха 47см.

Отвориха залите и аз се почувствах направо безсмъртен въпреки вече своите 55 години.Точно на 14 март правих повдигане от лежанка със 155 кг за 8 повторения и кантара под мен показваше цели 107 кг при ръст 173 см. Направо бях доволен от себе си.

Тренирай здраво, но....

Четири дни по късно след работа отивах на тренировка и не успях да сляза от колата, така ме втрисане и ужасна болка в главата. На другият ден болката, температурата и втрисането бяха още по-силни. Успях да си направя изследвания които потвърдиха наличието на COVID 19. От там при съпругата ми в болницата където веднага ме приеха и ме сложиха на системи. Тук искам да изкажа голямата си благодарност на лекари и медицински персонал в болницата в Пещера. На вторият ден се почувствах здрав но трябваше да остана 12 дни. Слава на Бога и лекарите оздравях, но ковида ми беше пречинил много високо кръвно и висок хемоглобин, с които също трябваше да се справям.

Когато се прибрах в къщи направо се втрещих пред огледалото. Все едно никога не съм тренирал. Направих си измервания които допълнително ме стресираха. Талия 106 см ръце 41! Килограми 97 или с десет на долу! Ръцете с 6 см надолу, а талията с 12 см нагоре!

Всичко започва от начало

Малко се отчаях но се чувствах добре и си направих план. Трябваше още три седмици да си стоя в къщи. Изработих си диета, която да ми помага и за кръвното, а и да мога да горя мазнини. Още една седмица не тренирах, а след това слязох в мазето и направих лека тренировка за цялото тяло. Почувствах се като новороден след душа .

До края на седмицата пуснах още една лека тренировка. Следващата седмица отново тренирах два пъти леко цялото тяло. Чувствах се все по-добре. След като започнах работа се върнах веднага в залата. Силата ми беше паднала драстично, но не се подадох на изкушението да започна със старите си тренировки, а продължих цялото тяло в тренировка с великолепните пет упражнения - Клек, Лег, придърпване щанга от наклон, раменни прес , мъртва тяга.


Работих с много повторения в три работни серии. Загряващите бяха две три според случая. Повторенията в работните серии 15 - 20. Когато стигна 20 в три серии вдигах тежестта с 5 кг. С всяка седмица се чувствах все по-силен и по-добре. Никога не бях тренирал фул боди, но сега мога да кажа, че това е прекрасна система за трениране.

И, така 6 седмици. Записвах и прогреса. Клек в началото 20 повторения с 70 кг след 6 седмици 25 повторения със 100 кг. Лег 15 повторения с 60 след това 20 повторения със 100, престъпвания 15 повторения с 55, после 20 със 80 кг, раменни преси 15 повторения с 35 кг, след това 20 пов. С 50 кг.


Най-интересното е, че не тренирах изобщо ръцете, а те отговориха и като растеж и форма най добре. Само за тези 6 седмици се качиха със 3 см. Талията спадна на 96 см и най-чудното е, че килограмите останаха същите 97-98. Тогава питах Александър Георгиев тук в Тренирай.БГ, че смятам да премина на горна долна и какво ще ме посъветва? Безценен съвет за горна - долна част, но през ден! Така тренирам и до днес, нови седем седмици.

Продължавам напред


Не искам да пиша за килограми в движенията защото те са относително нещо. Само ще опиша тренировките и размерите на тялото. В понеделник тренирам долна част винаги започвам с краката слабички ми са. Сряда горна, а в петък долна. Следващият понеделник горна, или така се получава че за две седмици имам три тренировки за мускулна група. Как ги тренирам?

Тренирай с Ангел Генов


Долна част

Започвам с клек - три разгряващи серии плюс три работни в момента съм на 120 килограма като в първите две успявам да направя над 20 повторения, но в третата съм все още на 16 -17 когато и там стигна 20 ще мина на 125 кг.
Второ лег преса, една загряваща следват три работни по 20 повторения .
Третото упражнение го въртя през тренировка веднъж напади с щанга, следваща тренировка Хакен клек с щанга по препоръка на Мирчо Мирчев също фен на Тренирай.БГ!
Следва мъртва тяга с прави колене три серии много дълбоки тяги по 20 повторения с 80 кг. И, накрая сгъване на машина три серии по 20 бр.

Прасците правя две упражнения по три серии с 20 бр. На калфмашина и на лег пресата.
Коремна преса играя всеки ден . Молитва три серии и на машина за долна част три серии по 25 повторения.

Горна част


Тук през тренировка започвам веднъж с гърдите на следващата с гърба, упражненията също ги въртя през тренировка.

Тренировка 1

Гърди - лег преси три работни серии по 20 повторения със 110 кг.

Второ флайс с дъмбели от наклон отново три серий с 20 повторения с 20 кг дъмбели
Набиране три серии до фалит.
Раменни преси на Смит машина три серии по 15 с 50 кг

Разтваряне с дъмбели в страни седнал три серий по 20 повторения с 12 кг дъмбели .
Повдигане на раменете с щанга три серии по 20 повторения с 90 кг
Бицепс две серии сгъване с щанга с 30 кг по 15 повторения.
Трицепс две серии френско разгъване с 30 кг за 15 повторения .

Тренировка 2

Предърпеане на скрипец три серии
Предърпване на щанга към тялото също три серии
Повдигане на щанга от наклон главата горе три серий по 15 повторения
Кофички три серии до отказ
Рамене разтваряне в страни на машина и разтваряне в страни на машина но за задна част .
Повдигане на раменете с дъмбели.
Скотово сгъване с щанга две серии по15 повторения
Разгъване пред скрипец с въже три серии по 15 .

И, така това е моята борба с COVID-19. Успях да нормализирам и кръвно и хемоглобин и чернодробни показатели, които бяха в пъти завишени следствие силните антибиотици и кортико стероиди. В рамките е и холестерола и креатинина.

ВАЖНО!

Това беше моята борба. Всеки който реши да се възстанови по този начин нека държи връзка с лекар, аз го направих и всеки месец си правя пълни изследвания. Самостоятелни акции с гадната китайска кашлица без лекарска консултация не бива!

тренирай с Ангел Генов

Може би ще ви е интересно да прочетете и...

Тренирай с Ангел Генов - 1 част

Тренирай с Ангел Генов - 2 част

Тренирай с Ангел Генов - 3 част

тренирай
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте на всички приятели на Тренирай.БГ! Лятото все още продължава и това не ми пречи да държа перфектна форма все още. Не, че и през... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте, културисти, щангисти, трибойци, многобойци, фитнесджий и четатели на Тренирай.БГ! Казвам се Неделин, на 24г., от Монтана. Още преди 6-7г. съм писал на г-н Александър... Прочети повече

1 коментара

  1. Здравей Ангел, твоята история наистина е пример за вдъхновение на много хора. Поздравявам те искренно и за високия дух който си проявил, както и за добрите резултати. Пожелавам ти много здраве и бъдещи успехи. Поздрави!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар