Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Влез във форма само с Дъмбели

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 авг. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка, за която ще са ви необходими само два дъмбела, а ако са раязглобяеми още по-добре. Тази тренировка може да се прави както у дома, така и във фитнеса и повярвайте, това че използваме само дъмбели не е причина за подценяване.

във форма

Нека да видим как да влезем във форма само с дъмбели

  1. Клек с дъмбели - взимаме дъмбелите в ръце и клякаме. След няколко загряващи серии идва ред на работните а те са 3х15-20 повторения с най-тежките дъмбели, които имате или може да намерите.
  2. Преси за гърди от мостова опора - Това упражнение си е от старата школа. Прилича на бенч-преси от пода, което е една друга класика. Тук обаче разликата е, че повдигаме таза нагоре и заставаме с позиция мост, като опорните точки са стъпалата и горната част на гърба. Бавно спускаме и вдигаме, като в най-горната точка изцеждаме гърдите. Позицията за това упражнение може да видите ТУК! Работните серии и повторения са 3х10-15
  3. Гребане с дъмбели - тук гребем с двата дъмбела едновременно. Позицията е същата като тази когато правим гребане с щанга. Дърпаме и изцеждаме горе гръбните мускули в пикова контракция. Работни серии 3х10-15
  4. Редуващи се раменни преси - чудесно упражнение, от над 70 години. Днес рядко може да видите някой да го прави, но това не е защото не работи, а от незнание. Взимаме дъмбелите вдигаме ги над глава и първо едно повторение с една ръка, докато другата държи дъмбела горе над главата, след това с другата. Работни серии 3х10-15
  5. Едновременно сгъване на дъмбели с гръб опрян в стената - получавате супер натоварваме на бицепсите. Сгъвайте едновременно и двете ръце, а подпрения гръб на стената елиминира всякакъв вид чийтинг и всичко отива в бицепса. Работни серии - 3х10-15

Това е всичко. Ще ви отнеме 30-40 минути в зависимост от това, колко почивате между сериите. Тренировката покрива всички важни мускули и спокойно може да я правите три пъти седмично през ден.

във форма

Сподели с приятели

Подобни статии

Ластиците за тренировки, не могат да заменят силовата тренировка с тежести, но могат да я разнообразят и подобрят! "Изолацията" и затварянето на фитнес залите покрай... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Можем ли да натоварим бедрата зверски без тежсти?! Разбира се! Може да не е като краля на упражненията КЛЕК с щанга,... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още