Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за Сила и Размер - от Брадли Стейнър

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 22 юли 21 от Александър Георгиев

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт твоя капацитет.

 Ето една опростена тренировка за сила и размери

1.Повдигане зад врат - 1x6, 1x4, 2x2-3

2.Клек - 1x8-10, 1x5, 2x2-3

3.Bдигане от лег - 1x10, 1x5, 2x2-3 

4.Гребане от наклон - 4x8

5.Мъртва тяга - 1x8, 1x4, 2x3

Има много варианти на подходящи упражненията, от които можеш да избереш. Бъди сигурен, че това са вариантите на базовите упражнения,  а не на тези в стил „изолиращи”. Тежестите трябва да се регулират в зависимост от това как се чувстваш в дните за тренировка. Не казвай, че няма да тренираш усилено -  просто използвай  по-малко упражнения и направи повече серии.

Превод: Явор Попов

Тренировка за Размер и Сила

Сподели с приятели

Подобни статии

Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Опитният „Динозавър” може да пробва следната програма за напреднали - груба, тежка и изискваща отдаденост -  това е което обичат „динозаврите”  Понеделник 1. Изхвърляне на... Прочети повече

1 коментара

  1. Чудесна програма! Благодаря! При положение ,че разполагам само със свободни тежести, лежанка, лег преса и скрипец

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още