Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за РАМЕНА от Бил Пърл

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 11 юли 21 от Александър Георгиев

Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис Дикерсън и братя Менцер. Уилям Арнолд Пърл или както всички го наричат Бил е роден на 31 октомври 1930 година в град Прайвил, щата Орегон.

Бил Пърл е един от най-масивните и силни културисти за своето време. Излиза на сцената през 1952 година, явявайки се на първото си състезание Мистър Сан Диего, където се класира трети. През следващата година постига първата си голяма победа, когато печели Мистър Вселена за аматьори....НАУЧИ ПОВЕЧЕ за историята на Бил Пърл

Днес ще видим една тренировка за рамена в няколко варианта, които Пърл препоръчва, когато искаме да наблегнем на тази мускулна група. Тренировката се прави три пъти седмично за период от 6 седмици. След това се минава на регулярната ни тренировка, за няколко седмици преди да наблегнем отново на рамената, но този път с вариант Б. Схемата се повтаря толкова, колкото е нужно, като всеки път се сменят вариантите.

Тренировка за Рамена - Вариант А

  1. Военни преси - 3х8-10
  2. Дърпане на щанга към брадичката - 3х8-10
  3. Преси с дъмбели от сед - 3х8-10
  4. Разтваряне с дъмбели от наклон - 3х8-10

Тренировка за Рамена - Вариант Б

  1. Раменни преси прав зад врат - 4х8-10
  2. Гребане с щанга широк хват- 4х8-10
  3. Редуващи се раменни преси с дъмбели - 3х8-10
  4. Повдигане на щанга пред тялото - 3х8-10

Тренировка за Рамена - Вариант В

  1. Дърпане на щанга към брадичката широк хват - 3х6-8
  2. Раменни преси зад врат от сед - 4х6-8
  3. Разтваряне с една ръка и дъмбел в страни - 3х8-10
  4. Разтваряне с една ръка и дъмбел от наклон - 3х8-10

Редувайте всяка една тренировка за рамена, която виждате по-горе за по шест седмици.

Бил Пърл
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

  1. Бил Пърл:Вдигане зад врат 140kг,Военна преса 145kг, Вдигане от лег 205kг,Клек 275kг и Преден клек 225kг.Машина!!!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още