Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Силова тренировка от Франко Колумбо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 юли 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може би най-силният по това време.

Роден на 7 август 1941 година в малкото градче Олалай, остров Сардиния. В ранните си години се увлича по бокса. Упоритите тренировки дават резултат и той става шампион на Италия. Стигайки до върха на бокса, Колумбо търси следващото предизвикателство и погледа му се спира на силовите спортове.

За да постигне целта си и да стане номер едно, Колумбо се мести в Мюнхен, град известен с добрите си зали и сборище на шампиони. Там през 1965 година, Франко се запознава с младия Арнолд Щварценегер, който по това време се е готвел за Мистър Европа. Това запознанство между 24 годишния Франко и шест години по-младия Арнолд се превръща в едно легендарно приятелство продължило над 50 години! Повече за историята на Франко Колумбо може да научите ТУК!

Както представител на Златната ера, Франко Колумбо тренира всяка мускулна група 2 или 3 пъти седмично, като общо тренировъчните дни са от понеделник до събота, а неделята почивка.Тук говорим за елитен културист. Вижте тренировките на Франко за Гърди и Гръб!

Стане ли въпрос за трениращи, които не са състезатели, съветите на Франко са съвсем рализлични, по-малко тренировъчни дни, по-малко сериии, по-малко обем. Нека да видим една такава "по-обикновенна" тренировка, насочена към повишаване на силата и мускулната маса.

Силова тренировка:

Понеделник и Четвъртък / Горна част/

  1. Повдигане от лег - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  2. Полу-лег с щанга - 3х10
  3. Раменни преси с щанга зад врат - 2х8
  4. Разтваряне в страни с дъмбели - 2х8
  5. Набиране - 2х8
  6. Гребане с щанга - 2х8
  7. Пуловър с щанга - 3х10
  8. Разгъване на скрипец - 3х10
  9. Сгъване с щанга - 3х8
  10. Коремни преси - 3х25
  11. Повдигане краката от лег - 3х25

Вторник - Петък / Долна част/

  1. Мъртва тяга - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  2. Клек - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  3. Разгъване от сед - 4х15
  4. Сгъване от лег - 2х15
  5. Повдигане за прасци от стоеж - 6х15
  6. Сгъване на китките с щанга за предмишници - 4х15

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още