тренирай

Силова тренировка от Франко Колумбо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 юли 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може би най-силният по това време.

Роден на 7 август 1941 година в малкото градче Олалай, остров Сардиния. В ранните си години се увлича по бокса. Упоритите тренировки дават резултат и той става шампион на Италия. Стигайки до върха на бокса, Колумбо търси следващото предизвикателство и погледа му се спира на силовите спортове.

За да постигне целта си и да стане номер едно, Колумбо се мести в Мюнхен, град известен с добрите си зали и сборище на шампиони. Там през 1965 година, Франко се запознава с младия Арнолд Щварценегер, който по това време се е готвел за Мистър Европа. Това запознанство между 24 годишния Франко и шест години по-младия Арнолд се превръща в едно легендарно приятелство продължило над 50 години! Повече за историята на Франко Колумбо може да научите ТУК!

Както представител на Златната ера, Франко Колумбо тренира всяка мускулна група 2 или 3 пъти седмично, като общо тренировъчните дни са от понеделник до събота, а неделята почивка.Тук говорим за елитен културист. Вижте тренировките на Франко за Гърди и Гръб!

Стане ли въпрос за трениращи, които не са състезатели, съветите на Франко са съвсем рализлични, по-малко тренировъчни дни, по-малко сериии, по-малко обем. Нека да видим една такава "по-обикновенна" тренировка, насочена към повишаване на силата и мускулната маса.

Силова тренировка:

Понеделник и Четвъртък / Горна част/

  1. Повдигане от лег - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  2. Полу-лег с щанга - 3х10
  3. Раменни преси с щанга зад врат - 2х8
  4. Разтваряне в страни с дъмбели - 2х8
  5. Набиране - 2х8
  6. Гребане с щанга - 2х8
  7. Пуловър с щанга - 3х10
  8. Разгъване на скрипец - 3х10
  9. Сгъване с щанга - 3х8
  10. Коремни преси - 3х25
  11. Повдигане краката от лег - 3х25

Вторник - Петък / Долна част/

  1. Мъртва тяга - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  2. Клек - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  3. Разгъване от сед - 4х15
  4. Сгъване от лег - 2х15
  5. Повдигане за прасци от стоеж - 6х15
  6. Сгъване на китките с щанга за предмишници - 4х15

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.