тренирай

Силова тренировка от Франко Колумбо

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 юли 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може би най-силният по това време.

Роден на 7 август 1941 година в малкото градче Олалай, остров Сардиния. В ранните си години се увлича по бокса. Упоритите тренировки дават резултат и той става шампион на Италия. Стигайки до върха на бокса, Колумбо търси следващото предизвикателство и погледа му се спира на силовите спортове.

За да постигне целта си и да стане номер едно, Колумбо се мести в Мюнхен, град известен с добрите си зали и сборище на шампиони. Там през 1965 година, Франко се запознава с младия Арнолд Щварценегер, който по това време се е готвел за Мистър Европа. Това запознанство между 24 годишния Франко и шест години по-младия Арнолд се превръща в едно легендарно приятелство продължило над 50 години! Повече за историята на Франко Колумбо може да научите ТУК!

Както представител на Златната ера, Франко Колумбо тренира всяка мускулна група 2 или 3 пъти седмично, като общо тренировъчните дни са от понеделник до събота, а неделята почивка.Тук говорим за елитен културист. Вижте тренировките на Франко за Гърди и Гръб!

Стане ли въпрос за трениращи, които не са състезатели, съветите на Франко са съвсем рализлични, по-малко тренировъчни дни, по-малко сериии, по-малко обем. Нека да видим една такава "по-обикновенна" тренировка, насочена към повишаване на силата и мускулната маса.

Силова тренировка:

Понеделник и Четвъртък / Горна част/

  1. Повдигане от лег - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  2. Полу-лег с щанга - 3х10
  3. Раменни преси с щанга зад врат - 2х8
  4. Разтваряне в страни с дъмбели - 2х8
  5. Набиране - 2х8
  6. Гребане с щанга - 2х8
  7. Пуловър с щанга - 3х10
  8. Разгъване на скрипец - 3х10
  9. Сгъване с щанга - 3х8
  10. Коремни преси - 3х25
  11. Повдигане краката от лег - 3х25

Вторник - Петък / Долна част/

  1. Мъртва тяга - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  2. Клек - 3х10, 1х6, 1х3, 1х1, 1х1
  3. Разгъване от сед - 4х15
  4. Сгъване от лег - 2х15
  5. Повдигане за прасци от стоеж - 6х15
  6. Сгъване на китките с щанга за предмишници - 4х15

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ето, че дойде реда и на тази тренировка от програмата на Арнолд Шварценегер. Както и при тренировката на Майк Менцер, това... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една базова програма за гръб от великия Дориан Йейтс. За нея прочетох преди доста години в едно... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Възможно ли е да натоварим цялото си тяло само с три упражнения?! Колкото и невероятно да звучо - да, възможно е!... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *