Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Сила и Размер – тренировка от Джо Уейдър 1954

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 26 юли 21 от Александър Георгиев

В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2 минути между сериите. Трениращият трябва да възвърне силата си, преди отново да атакува тежестта.

Ако търсите сила и размер вдигайте до отказ във втората серия ( дори 4-5 повторения) - насърчава  Уейдър. Той вярва, че трабва да прибавите тежест единствено когато направите 6 повторения и в двете серии. Трябва да правиш  3 тренировки седмично - с ден почивка между тях  (например Понеделник, Сряда, Петък), като ги комбинирате с восокопротеинова диета, и достатъчно почивка.

Програма за Сила и Размер

• Вдигане на щанга от Раменен мост на пода - подобно на Bдигане от лег с обратен наклон
• Cгъване с щанга (с чийтинг)
Мъртва тяга от поставки
• Разтваряне в страни с дъмбели (с чийтинг)
• Клякане до пейка
• Разгъване с щанга от стоеж за трицепси (с чийтинг)
• Гребане от наклон (с чийтинг)
• Вдигане на щанга от лег на пода - (ефективно като частичното повдигане от лег)

Ако тренирате усърдно по тази програма, с акцент за високо натоварване на цялото тяло -  Уейдър Ви обещава прибавяне на мускулна маса, независимо от вашия „хардгейнър” статус. Опитай и виж какво е правила  „Старата школа”!

Сила и Размер - тренировка от Джо Уейдър
Джо Уейдър

Източник: engravediniron.com

Автор: Конър Хефернан

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов