Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Програмата за Мускулна маса на Пол Андерсън

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 юни 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Който е интересува от историята на силовите спортове, няма как да не е чувал за Пол Андерсън, най-силният мъж на земята!

Пол Едуард Андерсън (17.10.1932 - 15.08.1994) е американски щангист, стронгмен и пауърлифтър. Той е олимпийски златен медалист, световен шампион и двукратен национален шампион по олимпийско вдигане на тежести. Едно легендарно име от средата на миналия век.

И, за да не бъда голословен ето някои от неговите силови постижения:

  • Военна преса прав – 197,0 кг
  • Преса с една ръка над главата – 140 кг
  • Изхвърляне –  196,5 кг
  • Клек – 545 кг за 2 повторения

Въпреки, че основната цел на Андерсън е повишаване на силата, то той е имай тренировки и за повишаване на теглото си. Така с по-голямато тегло му е помагало да вдига по-тежки щанги. Ето и една програма, която Пол Андерсън е използвал в тези периоди на покачване:

Понеделник - Сряда - Петък

  1. Клек - 1-3х10 суперсерия с:
  2. Пуловър с щанга - 1-3х10
  3. Мъртва тяга - 1-3х5 суперсерия с:
  4. Пуловър с щанга - 1-3х10
  5. Бенч-преси - 1-3х8 суперсерия с:
  6. Пуловър с щанга - 1-3х10

Бележки:

  • Първите 6 седмици се прави само по една серия за упражнение
  • След 6 седмици се прибавя още една серия и стават по две за упражнение
  • След 12 седмици се прибавя и трета серия към упражненията
  • Почивките след всяка комбинация от суперсерии е по 5-10 минути

В заключение ще цитирам по памет какво казва Пол Андерсън, когато го питат каква е формулата за покачване на тегло и сила - " тежки щанги и много храна".

Пол Андерсън
Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
В упражненията ще правите само 2 серии по 6 повторения. Уейдър акцентира върху необходимостта да вдигате големи тежести, но с добра форма. Почивайте приблизително  2... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още