Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Push-Pull прогама за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 май 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира в свободното си време. Който трябва да се съобразява с куп ангажименти. Който е с ограничен бюджет и въпреки това иска да има напредък в залата и да развива мускулите, които има. Или иначе казано това се отнася за повечето от нас обикновените трениращи.

Нека сега да видим и поредното предложение. То е базирано на системата Push-Pull или в една тренировка сме събрали всички бутащи упражнения, а в другата всички дърпащи. Така когато тренираме бутащите мускули, дърпащите няма да участват и обратното.

Тренировка А: PUSH

  1. Клек с щанга - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  2. Ходещи напади с дъмбели - 2х20 крачки
  3. Повдигане от лег с дъмбели - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  4. Раменни преси с дъмбели - 3х8-10
  5. Бутане от лег с тесен хват - 3х8-10
  6. Повдигане за прасци - 2х20

Тренирай Б: PULL

  1. Мъртва тяга - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  2. Набиране - 3х6-8
  3. Гребане с дъмбел -2х8-10
  4. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х8-10
  5. Коремни преси - 3х20

Тренира се два или три пъти седмично, като тренировките А и Б се редуват.

Опитай!

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Преди няколко години си чел много за фантастично прибавяне с дихателните клякания. Днес рядко можеш да видиш някой да прави дихателен клек - с висок... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още