тренирай

Push-Pull прогама за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 май 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира в свободното си време. Който трябва да се съобразява с куп ангажименти. Който е с ограничен бюджет и въпреки това иска да има напредък в залата и да развива мускулите, които има. Или иначе казано това се отнася за повечето от нас обикновените трениращи.

Нека сега да видим и поредното предложение. То е базирано на системата Push-Pull или в една тренировка сме събрали всички бутащи упражнения, а в другата всички дърпащи. Така когато тренираме бутащите мускули, дърпащите няма да участват и обратното.

Тренировка А: PUSH

  1. Клек с щанга - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  2. Ходещи напади с дъмбели - 2х20 крачки
  3. Повдигане от лег с дъмбели - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  4. Раменни преси с дъмбели - 3х8-10
  5. Бутане от лег с тесен хват - 3х8-10
  6. Повдигане за прасци - 2х20

Тренирай Б: PULL

  1. Мъртва тяга - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  2. Набиране - 3х6-8
  3. Гребане с дъмбел -2х8-10
  4. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х8-10
  5. Коремни преси - 3х20

Тренира се два или три пъти седмично, като тренировките А и Б се редуват.

Опитай!

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.