Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Push-Pull прогама за Хардгейнъри

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 28 май 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира в свободното си време. Който трябва да се съобразява с куп ангажименти. Който е с ограничен бюджет и въпреки това иска да има напредък в залата и да развива мускулите, които има. Или иначе казано това се отнася за повечето от нас обикновените трениращи.

Нека сега да видим и поредното предложение. То е базирано на системата Push-Pull или в една тренировка сме събрали всички бутащи упражнения, а в другата всички дърпащи. Така когато тренираме бутащите мускули, дърпащите няма да участват и обратното.

Тренировка А: PUSH

  1. Клек с щанга - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  2. Ходещи напади с дъмбели - 2х20 крачки
  3. Повдигане от лег с дъмбели - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  4. Раменни преси с дъмбели - 3х8-10
  5. Бутане от лег с тесен хват - 3х8-10
  6. Повдигане за прасци - 2х20

Тренирай Б: PULL

  1. Мъртва тяга - 2х10 загр. серии + 3х6-8
  2. Набиране - 3х6-8
  3. Гребане с дъмбел -2х8-10
  4. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х8-10
  5. Коремни преси - 3х20

Тренира се два или три пъти седмично, като тренировките А и Б се редуват.

Опитай!

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов