тренирай

Добре дошли в Старата Школа - една тренировка от Джордж Еферман

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 09 май 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон Гримек, Кланси Рос, Стив Рийвса и разбира се Джордж Еферман са еталон за красота и симетрия според нас.

Днешният ни гост е роден на 3 ноември 1925 година. А, през 1942 година едва навършил 17 се присъединява към военно морските сили на САЩ. Там той започва да се занимава сериозно с тежестите и този период се оказва доста продуктивен за него. Напуска армията с почти 20 килограма  повече мускули 🙂

След армията 21 годишния Джордж се присъединява към известен тренировъчен клуб във Филаделфия отдавайки сериозно внимание в изграждането на своята бодибилдинг кариера. Напредъка му е толкова бърз, че през 1947 година се явява и печели състезанието Мистър Филаделфия!

На 23 години, през 1948 година Еферман стъпва на най-високият връх като печели титлата Мистър Америка. Така той се нарежда сред най-големите имена по това време. Сега нека да видим и неговата тренировка.

  1. Хекен клек с щанга зад тялото  3х7-10
  2. Повдигане от лег – 3х7-10
  3. Флайс с прави ръце – 3х7-10
  4. Разтваряне с дъмбели от стоеж – 3х7-10
  5. Редуващи се раменни преси – 3х7-10
  6. Гребане с тежък дъмбел – 3х7-10
  7. Сгъване с щанга – 3х7-10
  8. Концентрирано сгъване с дъмбел – 3х7-10
  9. Разгъване на китките с дъмбел – 3х7-10
  10. Наклони в страни с дъмбел в ръка – 3х7-10
  11. Коремни преси от наклон – 3х8-12

Тази тренировка Джордж Еферман изпълнява три пъти седмично в не последователни дни, като му отнема около два часа общо.

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Началото на съвременният културизъм като спорт поставя Юджин Сендоу, който остава в историята като "бащата на бодибилдинга". Неговите демонстрации на мускули и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече

1 коментара

  1. Каква е почивката между серийте? И не е ли малко един ден почивка след такава тренировка?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.