Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Добре дошли в Старата Школа - една тренировка от Джордж Еферман

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 09 май 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон Гримек, Кланси Рос, Стив Рийвса и разбира се Джордж Еферман са еталон за красота и симетрия според нас.

Днешният ни гост е роден на 3 ноември 1925 година. А, през 1942 година едва навършил 17 се присъединява към военно морските сили на САЩ. Там той започва да се занимава сериозно с тежестите и този период се оказва доста продуктивен за него. Напуска армията с почти 20 килограма  повече мускули 🙂

След армията 21 годишния Джордж се присъединява към известен тренировъчен клуб във Филаделфия отдавайки сериозно внимание в изграждането на своята бодибилдинг кариера. Напредъка му е толкова бърз, че през 1947 година се явява и печели състезанието Мистър Филаделфия!

На 23 години, през 1948 година Еферман стъпва на най-високият връх като печели титлата Мистър Америка. Така той се нарежда сред най-големите имена по това време. Сега нека да видим и неговата тренировка.

  1. Хекен клек с щанга зад тялото  3х7-10
  2. Повдигане от лег – 3х7-10
  3. Флайс с прави ръце – 3х7-10
  4. Разтваряне с дъмбели от стоеж – 3х7-10
  5. Редуващи се раменни преси – 3х7-10
  6. Гребане с тежък дъмбел – 3х7-10
  7. Сгъване с щанга – 3х7-10
  8. Концентрирано сгъване с дъмбел – 3х7-10
  9. Разгъване на китките с дъмбел – 3х7-10
  10. Наклони в страни с дъмбел в ръка – 3х7-10
  11. Коремни преси от наклон – 3х8-12

Тази тренировка Джордж Еферман изпълнява три пъти седмично в не последователни дни, като му отнема около два часа общо.

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече

1 коментара

  1. Каква е почивката между серийте? И не е ли малко един ден почивка след такава тренировка?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов