Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само за Хардгейнъри - 4

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 апр. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но това не е най-важното. Най-важното е, че те работят! Работят за обикновеният човек! Е, да започваме 🙂

Тренировка А:

  1. Обръщане на щанга пред гърди - 4х12,10,8,6
  2. Мъртва тяга - 5х12,10,8,6,4
  3. Набиране - 3х макс
  4. Бенч преси - 4х12,10,8,6
  5. Вертолет - 3х12,10,8

Тренировка Б:

  1. Военни преси - 4х12,10,8,6
  2. Кофички - 3х макс
  3. Сгъване с щанга - 3х12,10,8
  4. Клек - 5х15,12,10,8,6
  5. Фермерска разходка - 3х обиколки

Пояснения:

  • След всяка тренировка се правят по 2 почивни дни или просто се тренира 2 пъти седмично например Понеделник - Тренировка А, Четвъртък - Тренировка Б.
  • Всички серии се правят по метода на пирамидата - т.е. покачваме тежестите всяка следваща серия и намаляваме повторенията, като най-тежката серия е последната. Изключение правят упражненията набиране, кофички и фермерска разходка.
  • Преди всяка тренировка се прави обща загрявка на цялото тяло.
  • За упражнението фермерска разходка сериите се състоят от обиколки на определена площ или да си зададете растояние или пък да си засечете време например 30-60 секунди. Подберете тежестите така, че да може да направите 3 качествени кръга. Моля имайте предвид, че след клека, това упражнение ще ви се струва още по-тежко и неприятно 🙂

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Преди няколко години си чел много за фантастично прибавяне с дихателните клякания. Днес рядко можеш да видиш някой да прави дихателен клек - с висок... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още