Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само за Хардгейнъри - 4

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 апр. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но това не е най-важното. Най-важното е, че те работят! Работят за обикновеният човек! Е, да започваме 🙂

Тренировка А:

  1. Обръщане на щанга пред гърди - 4х12,10,8,6
  2. Мъртва тяга - 5х12,10,8,6,4
  3. Набиране - 3х макс
  4. Бенч преси - 4х12,10,8,6
  5. Вертолет - 3х12,10,8

Тренировка Б:

  1. Военни преси - 4х12,10,8,6
  2. Кофички - 3х макс
  3. Сгъване с щанга - 3х12,10,8
  4. Клек - 5х15,12,10,8,6
  5. Фермерска разходка - 3х обиколки

Пояснения:

  • След всяка тренировка се правят по 2 почивни дни или просто се тренира 2 пъти седмично например Понеделник - Тренировка А, Четвъртък - Тренировка Б.
  • Всички серии се правят по метода на пирамидата - т.е. покачваме тежестите всяка следваща серия и намаляваме повторенията, като най-тежката серия е последната. Изключение правят упражненията набиране, кофички и фермерска разходка.
  • Преди всяка тренировка се прави обща загрявка на цялото тяло.
  • За упражнението фермерска разходка сериите се състоят от обиколки на определена площ или да си зададете растояние или пък да си засечете време например 30-60 секунди. Подберете тежестите така, че да може да направите 3 качествени кръга. Моля имайте предвид, че след клека, това упражнение ще ви се струва още по-тежко и неприятно 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Кристофър Слоан: - Снощи говорих с моя чичо Кърк, който живее в Тексас. Той е висок 170 см, по-висок от мен с 3 см и... Прочети повече
Термина " Хардгейнър " е термин, който трайно се е настанил във фитнес залите. Той е свързван с хора, които не получават нужният резултат с... Прочети повече
Брукс Кубик разказва: Тренировъчната реалност е, че 90% от посещаващите нашата зала ходят на работа, за да изкарват пари за да живеят. Ти знаеш от... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Препоръчано от Тренирай.БГ
Масивни Ръце и Рамене

Научете, как бодибилдинг пионерите са развивали своите ръце и рамене, в обем и сила, при това в далечните времена на "предстероидната ера".

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Разкарай мазнините Влез в най-добрата си форма!

Тук ще намерите всичко необходимо, което ви трябва, за да изградите мечтаното тяло. Да разкарате мазнините и да направите своята най-добра версия!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Виж още