Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Само за Хардгейнъри - 4

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 апр. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но това не е най-важното. Най-важното е, че те работят! Работят за обикновеният човек! Е, да започваме 🙂

Тренировка А:

  1. Обръщане на щанга пред гърди - 4х12,10,8,6
  2. Мъртва тяга - 5х12,10,8,6,4
  3. Набиране - 3х макс
  4. Бенч преси - 4х12,10,8,6
  5. Вертолет - 3х12,10,8

Тренировка Б:

  1. Военни преси - 4х12,10,8,6
  2. Кофички - 3х макс
  3. Сгъване с щанга - 3х12,10,8
  4. Клек - 5х15,12,10,8,6
  5. Фермерска разходка - 3х обиколки

Пояснения:

  • След всяка тренировка се правят по 2 почивни дни или просто се тренира 2 пъти седмично например Понеделник - Тренировка А, Четвъртък - Тренировка Б.
  • Всички серии се правят по метода на пирамидата - т.е. покачваме тежестите всяка следваща серия и намаляваме повторенията, като най-тежката серия е последната. Изключение правят упражненията набиране, кофички и фермерска разходка.
  • Преди всяка тренировка се прави обща загрявка на цялото тяло.
  • За упражнението фермерска разходка сериите се състоят от обиколки на определена площ или да си зададете растояние или пък да си засечете време например 30-60 секунди. Подберете тежестите така, че да може да направите 3 качествени кръга. Моля имайте предвид, че след клека, това упражнение ще ви се струва още по-тежко и неприятно 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов