събота , 8 май 2021
Начало » Домашни тренировки » Една бърза Домашна Тренировка
Една бърза Домашна Тренировка

Една бърза Домашна Тренировка

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Напоследък по независещи от нас причини ни се наложи да тренираме в домашни условия. Да, не е като в залата, но в крайна сметка оцелява не най-силният, а най-приспособимият, нали така 🙂

Днес ще попълним категорията „Домашни тренировки“ с още една. За целта ще са ви необходими лост за набиране, 1-2 пудовки или гири и 30 минути, 3-4 пъти седмично през ден 🙂

Ето и тренировката:

  1. Набиране 3х6-10
  2. Клек с тежест пред гърди – 3х10-15
  3. Лицеви опори – 3х10-15
  4. Мъртва тяга с един крак – 3х10-15
мъртва тяга с един крак

Тренировката е максимално опростена. Въпреки това ще ви държи във форма, докато дойде време отново за фитнеса 🙂

Посочените серии са работни. Може да ги правите по траниционният начин или кръгово, като редувате едно след друго упражненията. Въпрос на избор 🙂

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Страхотна статия! Аз лично бих се радвал да има повече статии за домашните тренировки, мисля че било било полезно за всички. Поздрави!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

скрива се след