Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка от Дейв Дрепър

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 07 мар. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Представете си добре изглеждащ рус мъж с големи мускули и загоряло тяло, който тренира по 2-3 часа 6 пъти седмично. Здрав калифорнийски пич, сдобивайки се с прякора ​​„Русият бомбардировач“.

Дейв Дрепър е един от първите културисти, които получават корици на списания и фотосесии в компанията на братя Уайдър. Той изгражда уникалното си тяло в зала под стария хостел "Санта Моника" наричана „Подземието“. Там тренират или са тренирали всички големи имена, като Серджо Олива, Гримек, Кейси Виатор, Майк Кац, Арнолд Шварценегер …

На сцената той печели множество награди и титли, започвайки с Мистър Ню Джърси, като стига до Мистър Америка и Мистър Вселена.

Нека сега да видим една от неговите тренировки:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Гърди:

  1. Повдигане от лег с щанга - 5х6-8
  2. Бутане от лег с тесен хват - 5х6-8
  3. Полу-лег с дъмбели - 5х6-10
  4. Флайс - 5х6-10

Гръб:

  1. Гребане с щанга - 5х6-8 в суперсерия с:
  2. Пуловър с дъмбел - 5х8-10
  3. Набиране зад врат - 5х10-12
  4. Гребане на долен скрипец - 5х12-15
  5. Горен скрипец пред гърди - 5х12-15

Рамена:

  1. Преси с дъмбели - 5х6-8
  2. Разтваряне с тежки дъмбели и чийтинг - 5х8-12 в суперсерия с:
  3. Стриктно разтваряне с леки дъмбели - 5х8-12

ВТОРНИК - ЧЕТВЪРТЪК - СЪБОТА

Корем:

суперсерии за 15-20 минути от:

  1. Коремни преси
  2. Повдигане краката от лег

Бицепс и предмишница:

  1. Сгъване с дъмбели прав - 5х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 5х6-8
  3. Скотово сгъване - 5х6-8
  4. Сгъване на китките - 5х15-20

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец с въже над глава - 5х12-15 суперсерия с :
  2. Разгъване на скрипец - 5х12-15
  3. Френско разгъване от лег - 5х10-15 суперсерия с:
  4. Разгъване с щанга прав - 5х10-15
  5. Кофички - 5 х макс

Крака:

  1. Клек - 8х2-10
  2. Разгъване от сед - 5х12-15 суперсерия с:
  3. Сгъване от лег - 5х12-15
  4. Магарешко повдигане за праци - 10х12-15
Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече

1 коментара

  1. Аз си представях как ставам 80 кг това лято , при 12% мазнини . И после дойде коронавируса и ме върна в първи клас 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli