Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка от Дейв Дрепър

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 07 мар. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Представете си добре изглеждащ рус мъж с големи мускули и загоряло тяло, който тренира по 2-3 часа 6 пъти седмично. Здрав калифорнийски пич, сдобивайки се с прякора ​​„Русият бомбардировач“.

Дейв Дрепър е един от първите културисти, които получават корици на списания и фотосесии в компанията на братя Уайдър. Той изгражда уникалното си тяло в зала под стария хостел "Санта Моника" наричана „Подземието“. Там тренират или са тренирали всички големи имена, като Серджо Олива, Гримек, Кейси Виатор, Майк Кац, Арнолд Шварценегер …

На сцената той печели множество награди и титли, започвайки с Мистър Ню Джърси, като стига до Мистър Америка и Мистър Вселена.

Нека сега да видим една от неговите тренировки:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Гърди:

  1. Повдигане от лег с щанга - 5х6-8
  2. Бутане от лег с тесен хват - 5х6-8
  3. Полу-лег с дъмбели - 5х6-10
  4. Флайс - 5х6-10

Гръб:

  1. Гребане с щанга - 5х6-8 в суперсерия с:
  2. Пуловър с дъмбел - 5х8-10
  3. Набиране зад врат - 5х10-12
  4. Гребане на долен скрипец - 5х12-15
  5. Горен скрипец пред гърди - 5х12-15

Рамена:

  1. Преси с дъмбели - 5х6-8
  2. Разтваряне с тежки дъмбели и чийтинг - 5х8-12 в суперсерия с:
  3. Стриктно разтваряне с леки дъмбели - 5х8-12

ВТОРНИК - ЧЕТВЪРТЪК - СЪБОТА

Корем:

суперсерии за 15-20 минути от:

  1. Коремни преси
  2. Повдигане краката от лег

Бицепс и предмишница:

  1. Сгъване с дъмбели прав - 5х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 5х6-8
  3. Скотово сгъване - 5х6-8
  4. Сгъване на китките - 5х15-20

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец с въже над глава - 5х12-15 суперсерия с :
  2. Разгъване на скрипец - 5х12-15
  3. Френско разгъване от лег - 5х10-15 суперсерия с:
  4. Разгъване с щанга прав - 5х10-15
  5. Кофички - 5 х макс

Крака:

  1. Клек - 8х2-10
  2. Разгъване от сед - 5х12-15 суперсерия с:
  3. Сгъване от лег - 5х12-15
  4. Магарешко повдигане за праци - 10х12-15
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече

1 коментара

  1. Аз си представях как ставам 80 кг това лято , при 12% мазнини . И после дойде коронавируса и ме върна в първи клас 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още