тренирай

Тренировка от Дейв Дрепър

Коментар
Сподели с приятели
Публикувано на 07 мар. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Представете си добре изглеждащ рус мъж с големи мускули и загоряло тяло, който тренира по 2-3 часа 6 пъти седмично. Здрав калифорнийски пич, сдобивайки се с прякора ​​„Русият бомбардировач“.

Дейв Дрепър е един от първите културисти, които получават корици на списания и фотосесии в компанията на братя Уайдър. Той изгражда уникалното си тяло в зала под стария хостел "Санта Моника" наричана „Подземието“. Там тренират или са тренирали всички големи имена, като Серджо Олива, Гримек, Кейси Виатор, Майк Кац, Арнолд Шварценегер …

На сцената той печели множество награди и титли, започвайки с Мистър Ню Джърси, като стига до Мистър Америка и Мистър Вселена.

Нека сега да видим една от неговите тренировки:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Гърди:

  1. Повдигане от лег с щанга - 5х6-8
  2. Бутане от лег с тесен хват - 5х6-8
  3. Полу-лег с дъмбели - 5х6-10
  4. Флайс - 5х6-10

Гръб:

  1. Гребане с щанга - 5х6-8 в суперсерия с:
  2. Пуловър с дъмбел - 5х8-10
  3. Набиране зад врат - 5х10-12
  4. Гребане на долен скрипец - 5х12-15
  5. Горен скрипец пред гърди - 5х12-15

Рамена:

  1. Преси с дъмбели - 5х6-8
  2. Разтваряне с тежки дъмбели и чийтинг - 5х8-12 в суперсерия с:
  3. Стриктно разтваряне с леки дъмбели - 5х8-12

ВТОРНИК - ЧЕТВЪРТЪК - СЪБОТА

Корем:

суперсерии за 15-20 минути от:

  1. Коремни преси
  2. Повдигане краката от лег

Бицепс и предмишница:

  1. Сгъване с дъмбели прав - 5х6-8
  2. Сгъване с дъмбели от наклон - 5х6-8
  3. Скотово сгъване - 5х6-8
  4. Сгъване на китките - 5х15-20

Трицепс:

  1. Разгъване на скрипец с въже над глава - 5х12-15 суперсерия с :
  2. Разгъване на скрипец - 5х12-15
  3. Френско разгъване от лег - 5х10-15 суперсерия с:
  4. Разгъване с щанга прав - 5х10-15
  5. Кофички - 5 х макс

Крака:

  1. Клек - 8х2-10
  2. Разгъване от сед - 5х12-15 суперсерия с:
  3. Сгъване от лег - 5х12-15
  4. Магарешко повдигане за праци - 10х12-15
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече

1 коментара

  1. Аз си представях как ставам 80 кг това лято , при 12% мазнини . И после дойде коронавируса и ме върна в първи клас 🙂

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.