събота , 8 май 2021
Начало » Тренировки » Тренировка за ГРЪБ само с Дъмбели
Тренировка за ГРЪБ само с Дъмбели

Тренировка за ГРЪБ само с Дъмбели

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме само с дъмбели? А, може ли да натоварим всяка мускулна група качествено по този начин? Разбира се и гърба не прави изключения 🙂

Незвисимо дали тренирате у дома или във фитнеса, то дъмбелите могат да бъдат чудесно оборудване с което да направите една чудесна тренировка за гръб. Ако разполагате с разглобяеми дъмбели или набор от няколко такива с различна тежест нека да ви покажа една чудесна тренировка.

  1. Стандартна мъртва тяга с дъмбели – 3х10-12
  2. Гребане с два дъмбела едновременно – 3х10-12
  3. Повдигане на раменете с дъмбели – 3х10-12
  4. Пуловър с дъмбел – 3х10-12

Тази група от четири упражнения натоварва абсолючтно всяко едно мускулче по гърба. Посочените серии са само работни. Хубаво е да подберете тежестите така, че да правите максимум 10-12 повторения във всяка една серия.

Ако сте зациклили от дълго време и нямате напредък, опитайте тази програма за няколко седмици 🙂

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Един коментар

  1. Страхотна статия!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*

 

скрива се след