Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Хари Джонсън за Мистър Америка 1959 (AAU)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката на един малко известен културист у нас. Това е Хари Джонсън, който печели Мистър Америка 1959 година. Интересното в случая, е че Джонсън преследва тази титла цели 7 години, както участва неизменно от 1952 г. Когато печели титлата, той е на 35 години и става най-възрастния културист печелил състезанието. През 1966 година отново печели титлата и за ветерани.

По-долу ще видим и програмата по която е тренирал за това състезание. Тя не никак лека и Джонсън предупреждава, че ако иска някой да я пробва, то трябва да има поне 3 години стаж. Тренира се 3 пъти седмично, като всяка една тренировка отнема около 2 часа!

  1. Повдигане от лег с щанга - 3х15
  2. Полу-лег с дъмбели - 3х15
  3. Повдигане от обратен лег с дъмбели - 3х15
  4. Раменни преси с щанга - 3х15
  5. Редуващи се раменни преси - 3х15
  6. Набиране зад врат - 3х15
  7. Гребане с дъмбел - 3х15
  8. Сгъване с щанга - 3х12
  9. Концентрирано сгъване с дъмбел - 3х12
  10. Френско разгъване от лег - 3х12
  11. Лицеви опори на два стола - 3х15
  12. Хекен клек с щанга - 3х15
  13. Повдигане на пръсти с щанга на раменете - 4х20
  14. Коремни преси - 2х500
  15. Повдигане краката от вис - 4х30

Хранене:

ЗАКУСКА: Две сварени яйца, филия черен хляб, чаша обезмаслено мляко, пресни плодове.

ОБЯД: Салата от пресни зеленчуци, обезмаслено сирене, чаша обезмаслено мляко

ВЕЧЕРЯ: Пържола, пресни зеленчуци, обезмаслено сирене, чаша обезмаслено мляко, плодове

Хари Джонсън: гръдна обиколка - 121,9 см ръце - 43,2 см талия - 76,2 см бедра - 63,5 см прасци - 42,4 см

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още