Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Хари Джонсън за Мистър Америка 1959 (AAU)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 09 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката на един малко известен културист у нас. Това е Хари Джонсън, който печели Мистър Америка 1959 година. Интересното в случая, е че Джонсън преследва тази титла цели 7 години, както участва неизменно от 1952 г. Когато печели титлата, той е на 35 години и става най-възрастния културист печелил състезанието. През 1966 година отново печели титлата и за ветерани.

По-долу ще видим и програмата по която е тренирал за това състезание. Тя не никак лека и Джонсън предупреждава, че ако иска някой да я пробва, то трябва да има поне 3 години стаж. Тренира се 3 пъти седмично, като всяка една тренировка отнема около 2 часа!

  1. Повдигане от лег с щанга - 3х15
  2. Полу-лег с дъмбели - 3х15
  3. Повдигане от обратен лег с дъмбели - 3х15
  4. Раменни преси с щанга - 3х15
  5. Редуващи се раменни преси - 3х15
  6. Набиране зад врат - 3х15
  7. Гребане с дъмбел - 3х15
  8. Сгъване с щанга - 3х12
  9. Концентрирано сгъване с дъмбел - 3х12
  10. Френско разгъване от лег - 3х12
  11. Лицеви опори на два стола - 3х15
  12. Хекен клек с щанга - 3х15
  13. Повдигане на пръсти с щанга на раменете - 4х20
  14. Коремни преси - 2х500
  15. Повдигане краката от вис - 4х30

Хранене:

ЗАКУСКА: Две сварени яйца, филия черен хляб, чаша обезмаслено мляко, пресни плодове.

ОБЯД: Салата от пресни зеленчуци, обезмаслено сирене, чаша обезмаслено мляко

ВЕЧЕРЯ: Пържола, пресни зеленчуци, обезмаслено сирене, чаша обезмаслено мляко, плодове

Хари Джонсън: гръдна обиколка - 121,9 см ръце - 43,2 см талия - 76,2 см бедра - 63,5 см прасци - 42,4 см

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli