Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Ранди Уотсън - Мистър Америка 1963 г за младежи

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката на един билдер от старата школа. Ранди Уотсън е роден на 8 юни 1941 година в Тенеси. Когато започва да се занимава с тежести тежи едва 55 кг при ръст 170 см. Началото не е обнадеждаващо, но Ранди само за 7 години успява да спечели младежкото издание на Мистър Америка през 1963 година. Постижението е още по-впечатляващо, тъй като Уотсън през цялото време тренира в семейния гараж.

Ранди Уотсън тренира по типичният сплит по това време "горна-долна" част. Относно храненето Уотсън е използвал три основни хранения, плюс две междинни, богати на протеин. Нека да видим и тренировката.

Понеделник - Четвъртък: ГОРНА ЧАСТ

  1. Бенч - преси - 3х6
  2. Флайс или Пуловър с щанга (редуват се) - 3х6
  3. Набиране зад врат - 3х6
  4. Дърпане на кърпа с парнтьор - 1х макс
  5. Раменни преси зад врат - 3х6
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х6
  7. Бутане от лег с тесен хват - 3х6
  8. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х6

Вторник - Петък: ДОЛНА ЧАСТ

  1. Клек - 4х6
  2. Мъртва тяга - 2х6
  3. Сгъване от лег - 2х6
  4. Магарешко повдигане за праци - 3х20
  5. Повдигане за прасци от сед с щанга на бедрата - 3х25
  6. Корем - 2 серии

Освен, че успява да изгради едно от най-добрите тела, Ранди Уотсън е придобива и завидна сила. Ето някои негови постижения.

  • Клек - 181,6 кг за 6 повторения
  • Мъртва тяга - 192,95 кг за 6 повторения
  • Бенч-преса - 165,7 кг за 6 повторения
  • Раменни преси зад врат - 91,25 кг за 6 повторения
Ранди Уотсън

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
 Aрнолд Шварценегер започва да тренира почти на 15 години. Макар, че изцяло се фокусирал към културизма, той е правил и друг тип тренировка, тъй като е... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още
muskuli