Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Ранди Уотсън - Мистър Америка 1963 г за младежи

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 27 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим тренировката на един билдер от старата школа. Ранди Уотсън е роден на 8 юни 1941 година в Тенеси. Когато започва да се занимава с тежести тежи едва 55 кг при ръст 170 см. Началото не е обнадеждаващо, но Ранди само за 7 години успява да спечели младежкото издание на Мистър Америка през 1963 година. Постижението е още по-впечатляващо, тъй като Уотсън през цялото време тренира в семейния гараж.

Ранди Уотсън тренира по типичният сплит по това време "горна-долна" част. Относно храненето Уотсън е използвал три основни хранения, плюс две междинни, богати на протеин. Нека да видим и тренировката.

Понеделник - Четвъртък: ГОРНА ЧАСТ

  1. Бенч - преси - 3х6
  2. Флайс или Пуловър с щанга (редуват се) - 3х6
  3. Набиране зад врат - 3х6
  4. Дърпане на кърпа с парнтьор - 1х макс
  5. Раменни преси зад врат - 3х6
  6. Разтваряне с дъмбели в страни - 3х6
  7. Бутане от лег с тесен хват - 3х6
  8. Сгъване с дъмбели от наклон - 3х6

Вторник - Петък: ДОЛНА ЧАСТ

  1. Клек - 4х6
  2. Мъртва тяга - 2х6
  3. Сгъване от лег - 2х6
  4. Магарешко повдигане за праци - 3х20
  5. Повдигане за прасци от сед с щанга на бедрата - 3х25
  6. Корем - 2 серии

Освен, че успява да изгради едно от най-добрите тела, Ранди Уотсън е придобива и завидна сила. Ето някои негови постижения.

  • Клек - 181,6 кг за 6 повторения
  • Мъртва тяга - 192,95 кг за 6 повторения
  • Бенч-преса - 165,7 кг за 6 повторения
  • Раменни преси зад врат - 91,25 кг за 6 повторения
Ранди Уотсън

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още