Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Ед Корни за Мистър Олимпия 1975

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 17 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя тренировката на един от най-емблематичните билдери на Златната ера - Ед Корни.

Ед Корни е роден на 9 ноември 1933 година в Хавай. Открива бодибилдинга сравнително късно, когато вече е прехвърлил 30-те. Започвайки тренировки, Ед постепенно променя тялото си и само след 2 години се явява на първото си състезание. Две години са твърде кратък срок, но Корни постъпва като умен и зрял мъж. Осъзнавайки добре, че времето не е на негова страна и няма кой да го чака за да постигне целите си, той пренебрегва егото си и започва да учи от всеки, които е по-напреднал от него.

Така се превръща в неизменна част от легендите на Златната ера. Печели Мистър Америка и Мистър Вселена през 1972 година, а през 1975-та на Мистър Олимпия се класира 2-ри в ниската категория.

Нека сега да видим и тренировката му през тази 1975-та година:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Гърди:

  1. Бенч-преси с щанга - 5х8-10
  2. Полу-лег с щанга - 5х10
  3. Флайс - 5х10
  4. Кросовър - 5х12

Рамена:

  1. Разтваряне с една ръка и дъмбел - 5х10
  2. Комбинация от повдигане рамената с дъмбели и частични разстваряния - 5х8
  3. Раменни преси с дъмбели - 5х8
  4. Разтваряне от наклон - 5х10

Бицепси:

  1. Сгъване с щанга - 6х6-8
  2. Концентрирано сгъване с дъмбел - 6х10
  3. Редуващо се сгъване с дъмбели - 5х6-8
  4. Сгъване с щанга с тесен хват - 5х10

Прасци:

  1. Повдигане прав на машина - 6х10-12
  2. Повдигане от сед на машина - 6х25
  • В края на тренировката прави 3-4 упражнения за корем

ВТОРНИК - ЧЕТВЪРТЪК - СЪБОТА

Бедра:

  1. Клякане с щанга - 6х10-12
  2. Разгъване на машина - 6х15-20
  3. Сгъване на машина - 6х15-20

Гръб:

  1. Гребане с щанга - 5х10
  2. Горен скрипец пред гърди - 5х10
  3. Гребане с Т-щанга - 6х8
  4. Набиране - 5х макс

Трицепси:

  1. Разгъване с дъмбел - 5х10
  2. Разгъване на скрипец - 5х10
  3. Френско разгъване от лег - 6х8
  4. Бутане от лег с тесен хват - 6х10
Ед Корни
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още