вторник , 22 юни 2021
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировката на Ед Корни за Мистър Олимпия 1975
Тренировката на Ед Корни за Мистър Олимпия 1975

Тренировката на Ед Корни за Мистър Олимпия 1975

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя тренировката на един от най-емблематичните билдери на Златната ера – Ед Корни.

Ед Корни е роден на 9 ноември 1933 година в Хавай. Открива бодибилдинга сравнително късно, когато вече е прехвърлил 30-те. Започвайки тренировки, Ед постепенно променя тялото си и само след 2 години се явява на първото си състезание. Две години са твърде кратък срок, но Корни постъпва като умен и зрял мъж. Осъзнавайки добре, че времето не е на негова страна и няма кой да го чака за да постигне целите си, той пренебрегва егото си и започва да учи от всеки, които е по-напреднал от него.

Така се превръща в неизменна част от легендите на Златната ера. Печели Мистър Америка и Мистър Вселена през 1972 година, а през 1975-та на Мистър Олимпия се класира 2-ри в ниската категория.

Нека сега да видим и тренировката му през тази 1975-та година:

ПОНЕДЕЛНИК – СРЯДА – ПЕТЪК

Гърди:

  1. Бенч-преси с щанга – 5х8-10
  2. Полу-лег с щанга – 5х10
  3. Флайс – 5х10
  4. Кросовър – 5х12

Рамена:

  1. Разтваряне с една ръка и дъмбел – 5х10
  2. Комбинация от повдигане рамената с дъмбели и частични разстваряния – 5х8
  3. Раменни преси с дъмбели – 5х8
  4. Разтваряне от наклон – 5х10

Бицепси:

  1. Сгъване с щанга – 6х6-8
  2. Концентрирано сгъване с дъмбел – 6х10
  3. Редуващо се сгъване с дъмбели – 5х6-8
  4. Сгъване с щанга с тесен хват – 5х10

Прасци:

  1. Повдигане прав на машина – 6х10-12
  2. Повдигане от сед на машина – 6х25
  • В края на тренировката прави 3-4 упражнения за корем

ВТОРНИК – ЧЕТВЪРТЪК – СЪБОТА

Бедра:

  1. Клякане с щанга – 6х10-12
  2. Разгъване на машина – 6х15-20
  3. Сгъване на машина – 6х15-20

Гръб:

  1. Гребане с щанга – 5х10
  2. Горен скрипец пред гърди – 5х10
  3. Гребане с Т-щанга – 6х8
  4. Набиране – 5х макс

Трицепси:

  1. Разгъване с дъмбел – 5х10
  2. Разгъване на скрипец – 5х10
  3. Френско разгъване от лег – 6х8
  4. Бутане от лег с тесен хват – 6х10
Ед Корни

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*