тренирай

Тренировката на Ед Корни за Мистър Олимпия 1975

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 17 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя тренировката на един от най-емблематичните билдери на Златната ера - Ед Корни.

Ед Корни е роден на 9 ноември 1933 година в Хавай. Открива бодибилдинга сравнително късно, когато вече е прехвърлил 30-те. Започвайки тренировки, Ед постепенно променя тялото си и само след 2 години се явява на първото си състезание. Две години са твърде кратък срок, но Корни постъпва като умен и зрял мъж. Осъзнавайки добре, че времето не е на негова страна и няма кой да го чака за да постигне целите си, той пренебрегва егото си и започва да учи от всеки, които е по-напреднал от него.

Така се превръща в неизменна част от легендите на Златната ера. Печели Мистър Америка и Мистър Вселена през 1972 година, а през 1975-та на Мистър Олимпия се класира 2-ри в ниската категория.

Нека сега да видим и тренировката му през тази 1975-та година:

ПОНЕДЕЛНИК - СРЯДА - ПЕТЪК

Гърди:

  1. Бенч-преси с щанга - 5х8-10
  2. Полу-лег с щанга - 5х10
  3. Флайс - 5х10
  4. Кросовър - 5х12

Рамена:

  1. Разтваряне с една ръка и дъмбел - 5х10
  2. Комбинация от повдигане рамената с дъмбели и частични разстваряния - 5х8
  3. Раменни преси с дъмбели - 5х8
  4. Разтваряне от наклон - 5х10

Бицепси:

  1. Сгъване с щанга - 6х6-8
  2. Концентрирано сгъване с дъмбел - 6х10
  3. Редуващо се сгъване с дъмбели - 5х6-8
  4. Сгъване с щанга с тесен хват - 5х10

Прасци:

  1. Повдигане прав на машина - 6х10-12
  2. Повдигане от сед на машина - 6х25
  • В края на тренировката прави 3-4 упражнения за корем

ВТОРНИК - ЧЕТВЪРТЪК - СЪБОТА

Бедра:

  1. Клякане с щанга - 6х10-12
  2. Разгъване на машина - 6х15-20
  3. Сгъване на машина - 6х15-20

Гръб:

  1. Гребане с щанга - 5х10
  2. Горен скрипец пред гърди - 5х10
  3. Гребане с Т-щанга - 6х8
  4. Набиране - 5х макс

Трицепси:

  1. Разгъване с дъмбел - 5х10
  2. Разгъване на скрипец - 5х10
  3. Френско разгъване от лег - 6х8
  4. Бутане от лег с тесен хват - 6х10
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.