вторник , 22 юни 2021
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Тренировката на Джери Даниелс – Мистър Америка 1965 (AAU)
Тренировката на Джери Даниелс – Мистър Америка 1965 (AAU)

Тренировката на Джери Даниелс – Мистър Америка 1965 (AAU)

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да разгледаме тренировката на един шампион, които на 21 години покорява Америка!

Джери Даниелс е роден през 1944 г. в Чатануга, Тенеси. Пътят му към бодибилдинга не е никак лек. Още от малък има забрана от баща си да тренира с тежести, за да не му навредят на другите спортове. Всъщност Джери Даниелс става футболна звезда в гимназията и точно треньорът му убеждава баща му в ползата от тежестите. Така, Даниелс хваща щангите 🙂

Очевидно е роден за това, тъй като само след три години тренировки почели Мистър Тийн Америка, а е само на 18! Три години по-късно, на 21 години стъпва на върха. Печели Мистър Америка 1965 и разделя заедно с Дик Дюбоа постижението за най-млад победител в конкурса, побеждавайки имена като Боб Гайда и Серджо Олива.

Нека сега да видим и една от програмите, която е ползвал по време на състезателният си период.

Понеделник – Четвъртък / ГЪРДИ + РАМЕНА/

  1. Бенч – преси – 6х8-12
  2. Пуловър с щанга – 4х10-12
  3. Лицеви опори с тежест на гърба – 1 х макс
  4. Раменни преси зад врат – 4х10-12
  5. Разтваряне с дъмбели в страни – 4х10-12
  6. Гребане с щанга към брадичката – 4х10-12
  7. Странични разтваряния с прарньор – 1 макс ( патньора застава зад него и натиска ръцете му надолу, докато Даниелс се ги вдига нагоре)

Вторник – Петък / ГРЪБ + РЪЦЕ/

  1. Набиране зад врат – 4х10-12
  2. Набиране с тесен упореден хват – 4х10-12 +тежест на кръста
  3. Гребане с щанга – 6х8-12
  4. Горен скрипец пред гърди – 4х10-12
  5. Дърпане на къпра с партньор – 1 х макс
  6. Сгъване с щанга – 5х10-12
  7. Набиране с тесен подхват – 4х10-12
  8. Концентрирано сгъване – 4х10-12
  9. Разгъване с щанга от лег – 5х10-12
  10. Разгъване с щанга от полу-лег – 4х10-12
  11. Разгъване с щанга от обратен наклон – 4х10-12
  12. Разгъване на скрипец – 4х10-12

Сряда – Събота / КРАКА + КОРЕМ/

  1. Хекен клек – 6х10-12
  2. Преден клек – 6х10-12
  3. Клек – 5х8-12
  4. Повдигане за прасци – 5х15
  5. Корем – корема се тренира всеки тренировъчен ден, като в деня за крака Даниелс добавя допълнително 2-3 упражнения
Джери Даниелс

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*