тренирай

Тренировката на Джери Даниелс - Мистър Америка 1965 (AAU)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 13 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да разгледаме тренировката на един шампион, които на 21 години покорява Америка!

Джери Даниелс е роден през 1944 г. в Чатануга, Тенеси. Пътят му към бодибилдинга не е никак лек. Още от малък има забрана от баща си да тренира с тежести, за да не му навредят на другите спортове. Всъщност Джери Даниелс става футболна звезда в гимназията и точно треньорът му убеждава баща му в ползата от тежестите. Така, Даниелс хваща щангите 🙂

Очевидно е роден за това, тъй като само след три години тренировки почели Мистър Тийн Америка, а е само на 18! Три години по-късно, на 21 години стъпва на върха. Печели Мистър Америка 1965 и разделя заедно с Дик Дюбоа постижението за най-млад победител в конкурса, побеждавайки имена като Боб Гайда и Серджо Олива.

Нека сега да видим и една от програмите, която е ползвал по време на състезателният си период.

Понеделник - Четвъртък / ГЪРДИ + РАМЕНА/

  1. Бенч - преси - 6х8-12
  2. Пуловър с щанга - 4х10-12
  3. Лицеви опори с тежест на гърба - 1 х макс
  4. Раменни преси зад врат - 4х10-12
  5. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х10-12
  6. Гребане с щанга към брадичката - 4х10-12
  7. Странични разтваряния с прарньор - 1 макс ( патньора застава зад него и натиска ръцете му надолу, докато Даниелс се ги вдига нагоре)

Вторник - Петък / ГРЪБ + РЪЦЕ/

  1. Набиране зад врат - 4х10-12
  2. Набиране с тесен упореден хват - 4х10-12 +тежест на кръста
  3. Гребане с щанга - 6х8-12
  4. Горен скрипец пред гърди - 4х10-12
  5. Дърпане на къпра с партньор - 1 х макс
  6. Сгъване с щанга - 5х10-12
  7. Набиране с тесен подхват - 4х10-12
  8. Концентрирано сгъване - 4х10-12
  9. Разгъване с щанга от лег - 5х10-12
  10. Разгъване с щанга от полу-лег - 4х10-12
  11. Разгъване с щанга от обратен наклон - 4х10-12
  12. Разгъване на скрипец - 4х10-12

Сряда - Събота / КРАКА + КОРЕМ/

  1. Хекен клек - 6х10-12
  2. Преден клек - 6х10-12
  3. Клек - 5х8-12
  4. Повдигане за прасци - 5х15
  5. Корем - корема се тренира всеки тренировъчен ден, като в деня за крака Даниелс добавя допълнително 2-3 упражнения
Джери Даниелс
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.