Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировката на Джери Даниелс - Мистър Америка 1965 (AAU)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 13 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да разгледаме тренировката на един шампион, които на 21 години покорява Америка!

Джери Даниелс е роден през 1944 г. в Чатануга, Тенеси. Пътят му към бодибилдинга не е никак лек. Още от малък има забрана от баща си да тренира с тежести, за да не му навредят на другите спортове. Всъщност Джери Даниелс става футболна звезда в гимназията и точно треньорът му убеждава баща му в ползата от тежестите. Така, Даниелс хваща щангите 🙂

Очевидно е роден за това, тъй като само след три години тренировки почели Мистър Тийн Америка, а е само на 18! Три години по-късно, на 21 години стъпва на върха. Печели Мистър Америка 1965 и разделя заедно с Дик Дюбоа постижението за най-млад победител в конкурса, побеждавайки имена като Боб Гайда и Серджо Олива.

Нека сега да видим и една от програмите, която е ползвал по време на състезателният си период.

Понеделник - Четвъртък / ГЪРДИ + РАМЕНА/

  1. Бенч - преси - 6х8-12
  2. Пуловър с щанга - 4х10-12
  3. Лицеви опори с тежест на гърба - 1 х макс
  4. Раменни преси зад врат - 4х10-12
  5. Разтваряне с дъмбели в страни - 4х10-12
  6. Гребане с щанга към брадичката - 4х10-12
  7. Странични разтваряния с прарньор - 1 макс ( патньора застава зад него и натиска ръцете му надолу, докато Даниелс се ги вдига нагоре)

Вторник - Петък / ГРЪБ + РЪЦЕ/

  1. Набиране зад врат - 4х10-12
  2. Набиране с тесен упореден хват - 4х10-12 +тежест на кръста
  3. Гребане с щанга - 6х8-12
  4. Горен скрипец пред гърди - 4х10-12
  5. Дърпане на къпра с партньор - 1 х макс
  6. Сгъване с щанга - 5х10-12
  7. Набиране с тесен подхват - 4х10-12
  8. Концентрирано сгъване - 4х10-12
  9. Разгъване с щанга от лег - 5х10-12
  10. Разгъване с щанга от полу-лег - 4х10-12
  11. Разгъване с щанга от обратен наклон - 4х10-12
  12. Разгъване на скрипец - 4х10-12

Сряда - Събота / КРАКА + КОРЕМ/

  1. Хекен клек - 6х10-12
  2. Преден клек - 6х10-12
  3. Клек - 5х8-12
  4. Повдигане за прасци - 5х15
  5. Корем - корема се тренира всеки тренировъчен ден, като в деня за крака Даниелс добавя допълнително 2-3 упражнения
Джери Даниелс
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Когато говорим за Златната ера, няма как да не споменем Франко Колумбо. Най-добрият приятел на Арнолд Шварценегер, отличен културист и може... Прочети повече
Бил Пърл е един от най-великите културисти в историята на бодибилдинга, в последствие уважаван треньор, автор на книги и ментор на много билдери като Крис... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Всеки един трениращ отдал се на желязната игра в началото е имал свой кумир, който да следва. Такъв за много билдери... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още