тренирай

Мускулна маса за нащинаещи от Джон Гримек

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма за мускулна маса, която препоръчва Джон Гримек. "Кралят на Мускулите", както е наричан Гримек през 40-те години на миналият век, съветва хората които искат да увеличат мускулната си маса да следват програма по-долу.

  1. Клек - 1х15-18
  2. Пуловър - 1х12-15
  3. Клек - 1х10-12
  4. Флайс - 1х12-15
  5. Клек - 1х6-8
  6. Пуловър - 1х12-15
  7. Бенч - преси - 1х10-12
  8. Сгъване с щанга - 1х10-12
  9. Повдигане на раменете с щанга - 1х12-15
  10. Гребане с щанга - 1х10-12
  11. Мъртва тяга - 1х12-15
  12. Военни преси - 1х10-12
  13. Коремни преси - 1х15-20

Тренира се три пъти седмично, през ден. От всяко упражнение се прави по една серия, като клека се повтаря три пъти и всеки път покачваме тежеста и намаляваме повторенията. Останалите упражнения се правят с тежест, която позволява да се направят посочените повторения.

По програмата се тренира един месец или общо 12 тренировки. След което се преценява дали нещо да се промени.

Джон Гримек
Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Арнолд Шварценегер е идол и вдъхновение за милиони хора през последните 40 години. За обикновения трениращ той е все едно от... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Началото на съвременният културизъм като спорт поставя Юджин Сендоу, който остава в историята като "бащата на бодибилдинга". Неговите демонстрации на мускули и... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще ви представя една тренировка за мускулна маса от бащата на натуралния бодибилдинг Чет Йортън. Само за седем месеца с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.