Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Мускулна маса за нащинаещи от Джон Гримек

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 20 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма за мускулна маса, която препоръчва Джон Гримек. "Кралят на Мускулите", както е наричан Гримек през 40-те години на миналият век, съветва хората които искат да увеличат мускулната си маса да следват програма по-долу.

  1. Клек - 1х15-18
  2. Пуловър - 1х12-15
  3. Клек - 1х10-12
  4. Флайс - 1х12-15
  5. Клек - 1х6-8
  6. Пуловър - 1х12-15
  7. Бенч - преси - 1х10-12
  8. Сгъване с щанга - 1х10-12
  9. Повдигане на раменете с щанга - 1х12-15
  10. Гребане с щанга - 1х10-12
  11. Мъртва тяга - 1х12-15
  12. Военни преси - 1х10-12
  13. Коремни преси - 1х15-20

Тренира се три пъти седмично, през ден. От всяко упражнение се прави по една серия, като клека се повтаря три пъти и всеки път покачваме тежеста и намаляваме повторенията. Останалите упражнения се правят с тежест, която позволява да се направят посочените повторения.

По програмата се тренира един месец или общо 12 тренировки. След което се преценява дали нещо да се промени.

Джон Гримек
Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Тренирайки гърбът си, аз използвам много и най-разнообразни методи и варианти за развитието му. Имам обща представа как ще мине тренировката,... Прочети повече
Както винаги, ти много ще разчиташ  на твоя генетичен потенциал и телесен тип, но ти можеш успешно да комбинираш културизма със силовия трибой. Франко Колумбу... Прочети повече
Айвън Дънбар - Президент на Международната аматьорска бодибилдинг асоциация - NABBA (на снимката третият в дясно) Когато почувстваш, че още трябва да прогресираш - продължи с... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още