събота , 17 април 2021
Начало » Бодибилдинг пионери » Мускулна маса за нащинаещи от Джон Гримек
Мускулна маса за нащинаещи от Джон Гримек

Мускулна маса за нащинаещи от Джон Гримек

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма за мускулна маса, която препоръчва Джон Гримек. „Кралят на Мускулите“, както е наричан Гримек през 40-те години на миналият век, съветва хората които искат да увеличат мускулната си маса да следват програма по-долу.

  1. Клек – 1х15-18
  2. Пуловър – 1х12-15
  3. Клек – 1х10-12
  4. Флайс – 1х12-15
  5. Клек – 1х6-8
  6. Пуловър – 1х12-15
  7. Бенч – преси – 1х10-12
  8. Сгъване с щанга – 1х10-12
  9. Повдигане на раменете с щанга – 1х12-15
  10. Гребане с щанга – 1х10-12
  11. Мъртва тяга – 1х12-15
  12. Военни преси – 1х10-12
  13. Коремни преси – 1х15-20

Тренира се три пъти седмично, през ден. От всяко упражнение се прави по една серия, като клека се повтаря три пъти и всеки път покачваме тежеста и намаляваме повторенията. Останалите упражнения се правят с тежест, която позволява да се направят посочените повторения.

По програмата се тренира един месец или общо 12 тренировки. След което се преценява дали нещо да се промени.

Джон Гримек

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*