Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Любимите тренировки на Марвин Едер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 фев. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Днес ще видим един от най- великите културисти на 50-те години от 20-ти век. Марвин Едер –шампион по бодибилдинг и вдигане на тежести. Неговата физика и най-вече силови възможности го изстрелват в орбитата на най-силните мъже в света по това време, а и не само 🙂

Роден в Ню Йорк, още в ранна тинейджърска възраст започва да се интересуват от вдигане на тежести. Успява бързо да развие своята физика до такава степен, че още в първата си състезателна година изпреварва много от конкурентите си  и дори печели първото си състезание. Следват още няколко успешни години и победи, като през 1949 година става Мистър Северна Америка за младежи.

Някъде там се заражда и прякорът му "Бицепсите от Брокс". За съжаление Марвин Едер се отказва от състезателната си кариера едва 23 годишен, недоволен от расовата дискриминация, която според него му пречи, да спечели някои престижни състезания.

Освен със своите мускули Едер става известен и с невероятната си сила. Само ще спомена някои негови постижения:

Бенч преси – 515 паунда /233,81 кг /

Мъртва тяга – 665 паунда /301.91 кг /

Клек – 50 повторения с 300 паунда /136,2 кг /

Набиране – 80 повторения със собствено тегло

Но най-впечатляващо е когато прави кофички с допълнителна тежест и човек увиснал за краката му с обща тежест от 434 паунда или 197 кг. Всичко това при лично тегло, което не надвишава 90 кг!

Нека сега да видим две от любимите му програми, които Едер изпълнявал периодично в по-време на активната кариера.

Марвин Едер

Програма №1 / Понеделник - Сряда - Петък/

  1. Клек 3-5х5-8
  2. Бенч-преса 3-5х5-8
  3. Гребане с щанга 3-5х5-8
  4. Военни преси 3-5х5-8
  5. Набиране с тежест 3-5х5-8
  6. Сгъване с дъмбели от сед 3-5х5-8
  7. Коремни преси - 100 повторения

Програма №2

Понеделник - Четвъртък

  1. Военни преси 10х3-6
  2. Кофички с тежест 5х10 или 5х50 без тежест
  3. Клек 10х3-6
  4. Изхвърляне на щанга над глава 10х3-6
  5. Коремни преси 500 повторения общо

Вторник - Петък

  1. Бенч - преси 10х3-6
  2. Набиране с тежест 5х10 или 5х50 без тежест
  3. Мъртва тяга 10 серии в пирамида
  4. Повдигане за прасци 5х30-50
Сподели с приятели

Подобни статии

Марк Бери (1896–1958) е шампион на САЩ по вдигане на тежести и един от „пионерите” в тежката атлетика. Той е треньор на олимпийският им отбор... Прочети повече
Алан Стефан: - Прибавянето на размери може да бъде лесно, но изисква по-здрава тренировка, отколкото традиционната бодибилдинг програма. В този курс аз ще очертая три... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Както не веднъж е ставало дума, ние сме фенове на "старите" билдери и физиките които те демонстрират. Тела като на Джон... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар