Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Честити Нови 365 дни

5 Коментара
Сподели с приятели
Публикувано на 01 ян. 21 от Александър Георгиев

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи от нас. Само и единствено от нас.

Нека да направим така, че да не загубим нито един от тях. Всеки един е ценен и от това какво правим, ще зависи дали ще го изгубим или спечелим.

Имаме цяла една година пред себе си, цели 52 седмици! Ако тренираме да речем "само" три пъти седмично това са грубо 150 тренировки! Никак не са малко!

Какво искаме да постигнем с тях? Да, качим килограми, да чистим мазнини или да станем по-силни? Каква е целта?

Това е важно! Ако нямаме цел, нямаме и посока. Как тогава да извлечем максимума от трудът ни в залата. Ще ви кажа, ако не правим нещата целенасочено, рискуваме да изгубим годината!

Гледайте на дните като на повторенията в една серия и ги изживявайте така, все едно правите перфектното повторение. Защото перфектната серия е съставена от перфектно изпълнени повторения, а перфектната година се изгражда от перфекно изпълнени дни.

Повторение след повторение, килограм след килограм, ден след ден, давайте най-доброто, което сте способни и ще се радвате на добри резултати! Гарантирано! Така е устроен живота, даваш и след това получаваш!

Честита Нова Година 🙂

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека да започна тази моя история от средата на март тази година. Есента съпругата ми и синът ми изкараха гадният covid... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Искам днес да поговорим за търпението. Едно качество, което е сред топ 3 на успешните хора. Да, знам 21 век сме... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Ако може бодибилдинга да се олицетвори в един човек, то това ще е Арнолд Шварценегер. Велик културист и още по-велик и... Прочети повече

5 коментара

  1. Мерси, а иначе има ли някакви упражнения да заздравя тази зона или пък вид разтягания?

    1. Опитай планк, хиперекстензии и коремни преси. Идеята е да стегнеш пояса около кръста ( корем, долна част на гърба)

  2. Здравейте, имам едно питане. Тренирам вкъщи с лост и тежести и забелязвам, че когато правя упражненията засягащи кръста (гребане, раменна преса, клек, тяга) той се натоварва доста повече от обикновеното, и често имам мускулни трески. Отбелязвам, че съм близо 190 и като цяло тези движения са ми трудни. Не съм и много гъвкав. Преди като ги правех във фитнеса пак имаше лек дискомфорт, особено в гребането и тягата, но с времето отмина, докато сега не се появи пак. Дали не се дължи на по-малкото движение което правя с тази карантина? През по-голямата част от деня лежа или седя и тренировките са ми единственото голямо движение ако мога така да се изразя.

    1. За съжаление този проблем го има при по-високите трениращи. При тях пътя на тежеста е по-дълъг и риска от изгърбване е голям, което пък поставя кръста в неблагоприятна позиция. Може да експериментираш различен разкрач и да хванеш твоята си траектория, която да ти е ОК. От друга страна има и неписано правило, че упражнение, което предизвиква дискомфорт или болка, не се прави.

      Опитай частична тяга лоста да е малко под колената, гребане с дъмбел или от опора, раменни преси от сед с облегалка на гърба, а за клека провай различни положения на краката, по-широко, по-тясно и т.н.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Айвън Дънбар