неделя , 17 януари 2021
Начало » Мотивация » Честити Нови 365 дни
Честити Нови 365 дни

Честити Нови 365 дни

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! В началото сме на една чисто нова година и на едни 365 чисто нови дни. Как ще ги изпълним това зависи от нас. Само и единствено от нас.

Нека да направим така, че да не загубим нито един от тях. Всеки един е ценен и от това какво правим, ще зависи дали ще го изгубим или спечелим.

Имаме цяла една година пред себе си, цели 52 седмици! Ако тренираме да речем „само“ три пъти седмично това са грубо 150 тренировки! Никак не са малко!

Какво искаме да постигнем с тях? Да, качим килограми, да чистим мазнини или да станем по-силни? Каква е целта?

Това е важно! Ако нямаме цел, нямаме и посока. Как тогава да извлечем максимума от трудът ни в залата. Ще ви кажа, ако не правим нещата целенасочено, рискуваме да изгубим годината!

Гледайте на дните като на повторенията в една серия и ги изживявайте така, все едно правите перфектното повторение. Защото перфектната серия е съставена от перфектно изпълнени повторения, а перфектната година се изгражда от перфекно изпълнени дни.

Повторение след повторение, килограм след килограм, ден след ден, давайте най-доброто, което сте способни и ще се радвате на добри резултати! Гарантирано! Така е устроен живота, даваш и след това получаваш!

Честита Нова Година 🙂

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

5 коментара

  1. Мерси, а иначе има ли някакви упражнения да заздравя тази зона или пък вид разтягания?

    • Александър Георгиев

      Опитай планк, хиперекстензии и коремни преси. Идеята е да стегнеш пояса около кръста ( корем, долна част на гърба)

  2. Здравейте, имам едно питане. Тренирам вкъщи с лост и тежести и забелязвам, че когато правя упражненията засягащи кръста (гребане, раменна преса, клек, тяга) той се натоварва доста повече от обикновеното, и често имам мускулни трески. Отбелязвам, че съм близо 190 и като цяло тези движения са ми трудни. Не съм и много гъвкав. Преди като ги правех във фитнеса пак имаше лек дискомфорт, особено в гребането и тягата, но с времето отмина, докато сега не се появи пак. Дали не се дължи на по-малкото движение което правя с тази карантина? През по-голямата част от деня лежа или седя и тренировките са ми единственото голямо движение ако мога така да се изразя.

    • Александър Георгиев

      За съжаление този проблем го има при по-високите трениращи. При тях пътя на тежеста е по-дълъг и риска от изгърбване е голям, което пък поставя кръста в неблагоприятна позиция. Може да експериментираш различен разкрач и да хванеш твоята си траектория, която да ти е ОК. От друга страна има и неписано правило, че упражнение, което предизвиква дискомфорт или болка, не се прави.

      Опитай частична тяга лоста да е малко под колената, гребане с дъмбел или от опора, раменни преси от сед с облегалка на гърба, а за клека провай различни положения на краката, по-широко, по-тясно и т.н.

  3. За много години 🙂

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*