неделя , 17 януари 2021
Начало » Тренировки » Една здрава Домашна тренировка за ГЪРДИ
Една здрава Домашна тренировка за ГЪРДИ

Една здрава Домашна тренировка за ГЪРДИ

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една здрава домашна тренировка за гърди, за която не ни трябва оборудване. Вярвам, че ви се намират два здрави стола, малко място и разбира се мотивация за това 🙂

Тренировката е съставена от три упражнения:

  1. Лицеви опори с повдигнати крака – 3х10-12
  2. Кофички на два стола – 3х6-8 в суперсерия с:
  3. Лицеви опори на земята – 3 макс

Пояснения:

  • Загрейте добре раменните стави, лактите, гърдите и цялата горна част на тялото
  • За първото упражнение ви трябва опора от около 40 до 50 см височина, на която да подпрете краката си. Правете серии бавно и под контрол
  • За второто упражнение си подсигурете два тежки и стабилни стола със здрави облегалки. Кофичките на столове не отстъпват по никакъв начин и може би са едно от най-тежките упражнения, които може да правим в домашни условия.
  • За третото упражнение, няма нужда от обяснения, всеки един се досеща за какво става въпрос. Различното тук е, че това упражнение е „пришито“ към кофичките с техниката на суперсериите. Това е чудесна комбинация, която ще довърши гърдите.

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*