Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Силови тренировки - Антъни Дитайло (1970)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 дек. 20 от Александър Георгиев

 Антъни Дитайло нашумява със своите статии в оригиналното списание IRON MAN, които пише близо 20 години / от 1968 до 1985 /. Той пропагандира тежките тренировки,които се състоят от малко на брой базови упражнения. Нека да видим някои по-долу.

Понеделник и Четвъртък:
1) Пълен клек – 1 серия от 10 последователни стриктни повторения & 8-10 повторения с усилие, правете 3-5 дълбоки вдишвания между всичките мъчителни повторения. Взимаш тежест, с която можеш да клекнеш 10 последователни повторения, след десетото - оставаш прав с щанга на гърба няколко секунди и правиш няколко дълбоки вдишвания. Правиш усилено още едно повторение и още едно, и тн. Продължаваш с тежките вдишвания и „почивки-паузи”, докато завършиш допълнителните 6-8 клякания с тази тежест.

2) Bдигане от лег – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 повторения с усилие, правете 3 дълбоки вдишвания между тях.

3) Гребане – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 с усилие, правете 3 дълбоки вдишвания между тях.

Сега какво да прави билдъра, ако използва тежест - с която не може да направи повече от 5 стриктни повторения, а се насилва да изпълни може би 8 с това тегло!? Направи почивка след 5-тото повторение, използвай 2-3 секундни „почивки-паузи”, за да прибавиш допълнително 3 или 4 стриктни повторения.

Вторник и Петък:

1) Мъртва тяга – 1 х 10 последователни повторения и 8-10 мъчителни, правете 3-5 дълбоки вдишвания между всичките мъчителни повторения.

2) Раменни преси от седеж – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 трудни, правете 3 дълбоки вдишвания между тях.
3) Cгъване – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 трудни, правете 3-5 дълбоки вдишвания между всичките мъчителни повторения.

Успех!

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели
Протеин

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Виж още