Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Силови тренировки - Антъни Дитайло (1970)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 01 дек. 20 от Александър Георгиев

 Антъни Дитайло нашумява със своите статии в оригиналното списание IRON MAN, които пише близо 20 години / от 1968 до 1985 /. Той пропагандира тежките тренировки,които се състоят от малко на брой базови упражнения. Нека да видим някои по-долу.

Понеделник и Четвъртък:
1) Пълен клек – 1 серия от 10 последователни стриктни повторения & 8-10 повторения с усилие, правете 3-5 дълбоки вдишвания между всичките мъчителни повторения. Взимаш тежест, с която можеш да клекнеш 10 последователни повторения, след десетото - оставаш прав с щанга на гърба няколко секунди и правиш няколко дълбоки вдишвания. Правиш усилено още едно повторение и още едно, и тн. Продължаваш с тежките вдишвания и „почивки-паузи”, докато завършиш допълнителните 6-8 клякания с тази тежест.

2) Bдигане от лег – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 повторения с усилие, правете 3 дълбоки вдишвания между тях.

3) Гребане – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 с усилие, правете 3 дълбоки вдишвания между тях.

Сега какво да прави билдъра, ако използва тежест - с която не може да направи повече от 5 стриктни повторения, а се насилва да изпълни може би 8 с това тегло!? Направи почивка след 5-тото повторение, използвай 2-3 секундни „почивки-паузи”, за да прибавиш допълнително 3 или 4 стриктни повторения.

Вторник и Петък:

1) Мъртва тяга – 1 х 10 последователни повторения и 8-10 мъчителни, правете 3-5 дълбоки вдишвания между всичките мъчителни повторения.

2) Раменни преси от седеж – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 трудни, правете 3 дълбоки вдишвания между тях.
3) Cгъване – 3 х 5 последователни повторения и 3-5 трудни, правете 3-5 дълбоки вдишвания между всичките мъчителни повторения.

Успех!

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Може ли да тренираме ефективно, ако имаме ограничено оборудване? Разбира се! Няма причина да не може. Преди много, много години мускули... Прочети повече
Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов