неделя , 17 януари 2021
Начало » Звезди на 60-те и 70-те » Как тренирам за по-добра „лежанка“ – Рег Парк (1954)
Как тренирам за по-добра „лежанка“ – Рег Парк (1954)

Как тренирам за по-добра „лежанка“ – Рег Парк (1954)

Вдигането от лег е без съмнение едно от най-популярните упражнение в културизма. Ето още няколко други полезни упражнения, които ми помогнаха да вдигна от лег – 217 кг.:

 – Кофички с успореден хват, с тежест вързана за талията.

 – Bдигане от лег от поставки – за здрави сухожилия. 

 – Bдигане от лег с дъмбели. 

 – Лицеви опори с тежест на гърба. (Може да се правят между подложки)

 – Bдигане от лег (oт врат) – гилотина. 

Включи две от горните упражнения в твоята програма и ги заменяй с други две на всеки два месеца. Изпълнявай 4 серии пo 5 повторения в упражненията за изграждане на телесна сила.

Когато правех вдигане от лег, аз винаги използвах малко по-широк хват, от хвата при изпълнение на военните преси. Много шампиони по силов трибой (особено Дъг Хепбърн) вярват, че ако използват този хват при всяко вдигане от гърди (без отскачане) – това е прекрасно за подобряване изпълнението на военни преси (при условие, че правиш военни преси).

Все пак, ако тренираш за вдигане на големи тежести – не прави тези две упражнения в един ден.

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Информация за Александър Георгиев

Здравейте, казвам се Александър Георгиев и съм част от "желязната игра" вече над 20 години. През всичкото това време, аз придобивах опит и знания, които ми позволиха да основа издателство "Сила и Здраве". Така за първи път у нас се появиха едни от най-ценните бодибилдинг книги, които помогнаха на хиляди в битката им с железата и трупането на мускули. Като естествено продължение създадох и сайта "Тренирай.БГ",който вече години наред е любимо място за много трениращи. Вярвам, че всеки един човек може да изгради тялото, което заслужава! Да изгради най-добрата своя версия! И, тук ще намерите всичко необходимо, което трябва да знаете!

Напиши коментар

Вашият e-mail няма да бъде показан.Маркираните полета са задължителни *

*