тренирай

Как тренирам за по-добра "лежанка" - Рег Парк (1954)

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 05 дек. 20 от Александър Георгиев

Вдигането от лег е без съмнение едно от най-популярните упражнение в културизма. Ето още няколко други полезни упражнения, които ми помогнаха да вдигна от лег - 217 кг.:

 - Кофички с успореден хват, с тежест вързана за талията.

 - Bдигане от лег от поставки - за здрави сухожилия. 

 - Bдигане от лег с дъмбели. 

 - Лицеви опори с тежест на гърба. (Може да се правят между подложки)

 - Bдигане от лег (oт врат) - гилотина. 

Включи две от горните упражнения в твоята програма и ги заменяй с други две на всеки два месеца. Изпълнявай 4 серии пo 5 повторения в упражненията за изграждане на телесна сила.

Когато правех вдигане от лег, аз винаги използвах малко по-широк хват, от хвата при изпълнение на военните преси. Много шампиони по силов трибой (особено Дъг Хепбърн) вярват, че ако използват този хват при всяко вдигане от гърди (без отскачане) - това е прекрасно за подобряване изпълнението на военни преси (при условие, че правиш военни преси).

Все пак, ако тренираш за вдигане на големи тежести – не прави тези две упражнения в един ден.

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели
Джон Робърт Пийпълс

Подобни статии

Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Нека днес да видим една програма на седем кратния Мистър Олимпия Арнолд Шварценегер! Тази тренировка Арнолд прави в периода, когато се... Прочети повече
Майк Менцер е сред най-великите културисти  в историята. Той е толкова различен, че създава собствена бодибилдинг теория в противовес на общо приетите порядки и разбирания.... Прочети повече
Франк Зейн е човека, който продължава линията наложена от Стив Рийвс, линия на естетика и симетрия. Зейн налага своята фигура постепенно и с голямо търпение... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.