Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Продуктивни тренировки от Антъни Дитайло (1970) - Първа част

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 08 ное. 20 от Александър Георгиев

Моята първа програма е една „Tренировка за сваляне”. Тя може да бъде използвана от всеки, който има наднормено тегло, малки тънки мускули – под дебел слой мазнини!

Когато започнах да тренирам, аз бях много дебел и отпуснат. Имах малка сила и слаби размери. Следвах тази програма приблизително 6 месеца и свалих 22 кг. излишна мазнина. Талията ми намаля с 25 см. – от 110 на 85 см. Аз също включих диета и я спазвах стриктно. Честно казано чуствах, че трябва да комбинирам двете - диета и упражнения, това е трика!

Програма №1 - TРЕНИРОВКА ЗА СВАЛЯНЕ /три пъти седмично/

1) Bдигане от лег: 5 х 10-15 повторения, използвайте средни тежести и се концентрирайте за бързи вдигания /важи за всички упражнение/.

2) Гребане: 5 х10-15 повторения.

3) Клек: 5 х 20-30 повторения.

4) Cгъване: 5 х 10-15 повторения.

5) Коремни преси: 3 серии с максимален брой повторения.

6) Повдигане на краката: 3 серии с максимален брой повторения.

Почивах около минута между сериите и истински се напомпвах. По това време не се концентрирах, колко тежко вдигам. Единствено ме интересуваше - колко мазнини ще изчистя. Естеството на диетата, която използвах през този период е следното:

Хранех се единствено с естествени храни - месо, яйца, риба, пилешко и сирена. По една чаша мляко на ден и една чаша сок от плодове.

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

Сподели с приятели

Подобни статии

Tренирай три дни в седмицата. Например  понеделник - сряда - петък. Tренирай ЗДРАВО в понеделник и петък. В сряда  значително по-леко, тренирайки с 60-70% oт... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Изключително съм щастлив, че тренировките за Хардгейнъри все повече и повече се харесват. Това са тренировки за обикновен човек, който тренира... Прочети повече
Здравейте приятели на Тренирай.БГ! Дойде време да попълним любимата ми рубрика с още една превъзходна програма. Тренировките за Хардгейнъри, вече си спечелиха доста фенове, но... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още