Тренирай! Изгради тялото което заслужаваш. Бъди силен всеки ден.

Тренировка за заети мъже – от Арнолд Шварценегер

Няма коментари
Сподели с приятели
Публикувано на 19 ное. 20 от Александър Георгиев

Ако си културист, с ограничено време за тренировки - работиш много часове, имаш малки деца и т.н. - Опитай следващата тренировка за мускулна маса:

Понеделник - Сряда - Петък

  1. Клякане - 5 x 8-10
  2. Bдигане от лег - 5 x 6-8
  3. Набиране с широк хват или Дърпане на скрипец - 5 x 8-10
  4. Вдигане зад врат - 5 x 6-8
  5. Сгъване с щанга - 5 x 6-8
  6. Разгъване за трицепси от лег - 5 x 6-8
  7. Мъртва тяга - 5 x 3-5

Давай, направи го тигре! Преди партито да е свършило!

Източник: www.ditillo2.blogspot.com

Превод: Явор Попов

На вашето внимание!

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Огромна книга 792 страници изпълнени с уникално ценна информация! Истинска Библия! Уникални снимки с историческа стойност! Твърди корици!

Сподели с приятели

Подобни статии

Тренирайте по следващите програми за мускулна маса около 4 месеца. Не бъдете глупави, ако  ви се сторят опростени от пръв поглед. Старайте се да прогресирате,... Прочети повече
Патрик Джоузеф Кейси /1936-2005/ е  първият човек преминал границата от 360 кг в клек с щанга. През 1967г. вдига от лег /без екипировка/ - 282кг!... Прочети повече
Томи Коно при ръст 167см и състезателно тегло от 67 до 81 кг е Олимпийски шампион по вдигане на тежести за 1952г и 1956г. Шест... Прочети повече
Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Препоръчано от Тренирай.БГ
Най-Старият метод за качване на мускулна маса

Българското издание на ”SUPER SQUATS ” най-купуваната книга на сп.IRON MAN до днес!

Научи повече
С добавени 15 тренировъчни програми

Може да нямаш отлична генетика, може да нямаш идеални условия, пари или каквото се сетиш....Но имаш мускули, а те могат да бъдат развити!

Научи повече
Тренировъчни Програми от Старата Школа

ЧЕТИРИ тренировъчни курса, програми за над ШЕСТ месеца, които са подредени така,че да ви помогнат да изградите здраво,силно и мускулесто тяло!

Научи повече
Бодибилдинг без стероиди

BRAWN е знание, което не може да се получи от съвременната бодибилдинг литература. BRAWN е основата, на която всеки, който иска да изгради мускули без стероиди трябва да стъпи.

Научи повече
Супер Тренировъчен Наръчник

Книга с инструкции за всяко упражнение във фитнес залата. Научи как най-ефективно да натовариш мускулите си!

Научи повече
Енциклопедия на съвременния Бодибилдинг

Българското издание на най-популярната книга в света на културизма! Луксозно издание, твърди корици, уникални снимки и цели 792 страници!

Научи повече
Тренировки от Боб Хофман!

Вижте историята на един от пионерите в бодибилдинга, съчетана с два тренировъчни курса от Старата Школа!

Научи повече
Релефна коремна преса за 3 месеца

Без разводнена теория! Само практически съвети!Примерни хранителни режими за мъже и жени! Примерни тренировки!

Научи повече
Виж още
Светльо Николов